• Ik werd vannacht badend in het zweet wakker. Ik had voor de derde keer deze week dezelfde droom. Dat ik onderwater zat en niet meer bovenkwam. En dat ik steeds dieper onder water werd gezogen. Het voelt allemaal zo echt. Doodeng.
    Hebben jullie ook wel van zulk soort dromen?


    Music is the new sex

    Soms wel eens.
    Maar dan droom ik dat ik moet weglopen van iets [/weetikveelvanwat] en dan willen me benen niet mee en dan schrik ik dus wakker ><


    Listen to what we're not saying..

    niet zulke creepy dromen maar wel steeds terugkerende dromen..
    laaatst droomde ik nog dat iemand een dierbaar iemand van mij zocht en van me wou afpakken. niej lleuk..


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ja, ik heb ooit zo'n droom gehad en aan het einde viel ik in een zwarte leegte, ik voelde de wind suizen enzo, en toen werd ik wakker, soms heb ik die droom nog, al 2 jaar lang!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik droomde eens dat er een lijk in het zwembad lag >< En dat ik er alsnog inmoest o_O

    En een andere keer droomde ik dat ik mijn vader en nog iemand doodschoot.. Toen werd ik jankend wakker :'(


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    Hele tijd gehad, maar ben er nu vanaf, godthank.

    Hele tijd gehad, maar ben er nu vanaf, godthank.

    Hoe kom je er vanaf x3


    Music is the new sex

    (...)
    Hoe kom je er vanaf x3

    Geen idee,
    maar dat komt omdat ik niet lekker in mijn vel zat, nu wel weer.

    Neen, tot zover ik me herinner heb ik nog maar 1x eng gedroomd. Maar het kan ook zijn dat ik eng droom, maar tegen dat ik wakker ben die droom vergeten ben.


    -

    Ö
    Dat lijkt me echt zwaar kut.
    Ik heb het zelf nooit gehad


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Zo'n droom gaat over angst.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb altijd dezelfde droom voordat ik ziek word x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja zoiets
    ik had een keer gedroomt dat ik in mijn keel werd geschoten en toen kreeg ik dus geen lucht meer enzo maar dat gevoel was zo echt das gewoon niiet normaal


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    af en toe, heb ik dat soort dromen.
    Maar nu zit ik in een periode dat ik me mijn dromen niet meer kan herinneren >_<.


    I am an idiot, I move.

    nee, ik droom de laatste tijd niet meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik had toen ik klein was en nu nog steeds, dat dat er om me heen een groote ring met vuur was en dat ik er niet uitkon en zo verbrand..
    ik dacht misschien van het verleden ofzo?.

    geen idee blijft een raadsel

    xx