• Ik werd vannacht badend in het zweet wakker. Ik had voor de derde keer deze week dezelfde droom. Dat ik onderwater zat en niet meer bovenkwam. En dat ik steeds dieper onder water werd gezogen. Het voelt allemaal zo echt. Doodeng.
    Hebben jullie ook wel van zulk soort dromen?


    Music is the new sex

    nou niet dat ik onder water zit maar wel al een par keer gedroomd dat ik met school in het buitenland zit in een heel groot hotel en dat er in de keuken een brand ontstaat waar door alles in de vik vliegt en dan kan ik met nog 5 andere net op tijd buiten komen en dan lopen we om en dan is alles af gebrand en voor de rest is iedereen dood :S!!
    dat heb ik nu 2 keer gedroomd:S

    en vroeger droomde ik altijd dat ik door wolven achtervolgd werd en dan werd ik huilend wakker

    Ik heb al heel vaak gedroomd dat één van mijn beste vriendinnen kanker heeft. x( En dat meisje ken ik al heel mijn leven. ö Ik haat het om zoiets te dromen. >_<

    nee, ik droom de laatste tijd niet meer.

    Iedereen droomt. Iedere nacht opnieuw.


    Music is the new sex

    jah..
    gelukkig voor de moment niet..
    ik had zo een droom (en het is ZEER belachelijk maar toch eng..)maar nu niet meer, alleen maar als ik eraan denk..Damn it nu ga ik hem zeker hebben..
    ><


    Lalala Music... Lalala x')

    ja ik heb dat echt heel vaak echt niet leuk want zo kom ik dus niet aan mijn nachtrust ¬¬


    A Noble was Born in Chaos