• Of misschien andere onnatuurlijke kleuren.
    Ik heb namelijk een blauwe Dip-Dye laten zetten bij de kapper, maar aangezien ik geen zin heb om elke maand 65 euro uit te geven aan de kapper, wil ik het gewoon zelf kleuren. (Heb het toen bij de kapper laten doen zodat ik zeker geen fout kon maken bij het ontkleuren) Nu zit ik met het enige probleem dat ik geen flauw benul heb waar deze kleur te kopen.
    Misschien is het handig om te zeggen dat ik donkerblauw heb. Verder kan ik niet echt specifieker zijn over de kleur, vrees ik.
    Ook online heb ik al even gezocht, maar daar zijn er zoveel mogelijkheden dat ik er niet goed meer uit kom. Hopelijk hebben jullie er al iets meer ervaring mee en kan iemand me wat wegwijs maken ^^

    Zelf vond ik deze wel al, maar ik weet niet goed of dit de beste optie is natuurlijk:



    Hebben jullie al ervaring met deze of andere haarkleuringen, deel ze hier aub!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kun je niet aan je kapper vragen welke haarverf zij heeft gebruikt?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morrow schreef:
    Kun je niet aan je kapper vragen welke haarverf zij heeft gebruikt?

    Dat is wel een goed idee ja. Tot nu toe heb ik dat alleen een beetje ontweken, omdat ik op dat gebied soms een beetje socialy awkward ben ;p Maar ik zie in waarom ik door die zure appel gewoon heen moet bijten (;

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 19:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bij Attitude Holland kan je Direction verf kopen die niet erg duur is en wel goed. ;3



    Deze kleur heet midnight blue en is in de aanbieding.

    Je kan ook eventueel kijken of er een club kappers bij je in de buurt zit, die verven voor veel minder geld.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Bij Attitude Holland kan je Direction verf kopen die niet erg duur is en wel goed. ;3



    Deze kleur heet midnight blue en is in de aanbieding.

    Je kan ook eventueel kijken of er een club kappers bij je in de buurt zit, die verven voor veel minder geld.

    Dat ziet er zeer goed uit. Heel erg bedankt! ^^

    Wat er verder nog op de site te vinden is, is ook wel interessant trouwens! ;3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 19:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb zelf van Manic Panic blauw gehad, maar het wel door kapsters laten doen, zodat ik mijn haar niet te veel zou beschadigen (met de erf en bleaching). Dus kan je weinig helpen. Wel is het in elk geval handig je huid uit te testen mara dta zeggen die sites vast ook ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    manic panic is erg goed. Als je die er een goede 4 uur op laat zitten, zit je na 5 maanden nog met de kleur in je haar


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou Directions zeggen. Daar heb ikzelf de rode variant van, en het is echt geweldig spul.


    Caution first, always.

    Directions of Manic Panic zijn echte aanraders inderdaad. Van dat laatste merk heb ik nog een ongeveer vol potje donkerblauw staan, dus mocht je willen weten hoe het er in het echt uitziet moet je het maar zeggen, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bij de kapperswinkel. Tenminste, in mijn dorp verkopen ze daar blauwe verf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Allemaal bedankt voor de reacties (:
    Ik ga van Manic Panic After Midnight blue kopen. Valt alleen nog te zien wanneer die aankomt ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Needles schreef:
    Bij Attitude Holland kan je Direction verf kopen die niet erg duur is en wel goed. ;3



    Deze kleur heet midnight blue en is in de aanbieding.

    Je kan ook eventueel kijken of er een club kappers bij je in de buurt zit, die verven voor veel minder geld.

    Die is echt heel erg mooi, maar ik vind het hele gedoe met het bleken zo irritant. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Die is echt heel erg mooi, maar ik vind het hele gedoe met het bleken zo irritant. :'D

    Het bleken heb ik gewoon bij de kapper laten doen, en aangezien ik Dip-Dye heb gekozen heb ik niet echt last van uitgroei of zo, dus moet het niet steeds opnieuw doen. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nouja, ligt eraan, heb je dik of dun haar?


    Een vriendin van mij had zulk mooi dik en lang zwart haar, ze wilde het paars verven toen blondeerde ze het eerst twee keer, en toen leek het goudblond, toen de verf erop, alleen ze hield het niet bij, toen werd haar haar erg stroef, en leek het af te breken en toen was de helft blond en de helft grijs. Dus maar het ligt ook compleet aan de persoon.

    Directions en manic panic heb ik goede ervaringen mee!


    Ik hoop maar dat er roze koeken zijn.

    BonnieFazbear schreef:
    Nouja, ligt eraan, heb je dik of dun haar?


    Een vriendin van mij had zulk mooi dik en lang zwart haar, ze wilde het paars verven toen blondeerde ze het eerst twee keer, en toen leek het goudblond, toen de verf erop, alleen ze hield het niet bij, toen werd haar haar erg stroef, en leek het af te breken en toen was de helft blond en de helft grijs. Dus maar het ligt ook compleet aan de persoon.


    Dat krijg je met dik, zwart haar. Vooral zwart, eigenlijk. Dat kun je eigenlijk niet bleken zonder dat je een doodvonnis voor je lokken tekent.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted