• Graag jouw mening hier==>: http://www.quizlet.nl/quiz/277468/er-moeten-meer-jongens-komen-op-q/

    Alleen als ze echt zijn.
    Fakers hebben we in overschot.


    BAM!

    Niet echt neen


    Listen to what we're not saying..

    Nou, nee dankje.
    Ze zijn allemaal ellendelingen.

    Maakt me niets uit, maar liever neit >< Jongens faken echt te veel.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ja, er moeten meer ECHTE jongens komen, dus geen wannabe bill jongens of andere fakers..
    En het stomme is dat half Q. die fakers nog geloven ook X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Okey dat is dan duidelyk de meerderheid vind het goed zoals het nu is:)

    Je kan jongens niet verbieden. Er staat nergens dat jongens hier niet welkom zijn. Maar bij jongens is het meteen van die histirische meiden. En kijken of ze fake zijn. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Ik zou het opzich wel leuk vinden. Als er niet zoveel aant faken waren en die meiden eens ophielden.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee, omdat er veelste veel fakers tussen zitten, alle meiden [/of toch veel] er een heisa rond gaan maken omdat ze 'zo awesome of zo gorgeous' zijn terwijl ze zo nep als Pamale Andersons' tiete zijn. En omdat het gewoon leuker is zo want jongens snappen hier niets van van hoe wij over die bekende manne/jongens spreken enzoo. Maar het meest dus omdat er anders freakin' veel gestoorde kinderen naar hun gaan en hun gaan stalken --'

    neeman. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, omdat er veelste veel fakers tussen zitten, alle meiden [/of toch veel] er een heisa rond gaan maken omdat ze 'zo awesome of zo gorgeous' zijn terwijl ze zo nep als Pamale Andersons' tiete zijn. En omdat het gewoon leuker is zo want jongens snappen hier niets van van hoe wij over die bekende manne/jongens spreken enzoo. Maar het meest dus omdat er anders freakin' veel gestoorde kinderen naar hun gaan en hun gaan stalken --'

    pamela andersons tieten. kind, wat een fantasie. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voor mij hoeft het niet per se ^^
    Zoals veel al zeiden, worden ze gwn besprongen door hopeloze gevallen. De gastjes die wel komen zijn soms fakers. Dus niet echt gezellig. =D
    En bovendien, je vind bijna geen jongens die op een site komen waar ze TH, CB, JB of weet ik veel wie aanbidden x'D Ik denk ook niet dat hun dan die quizjes doen waarin ze verliefd worden op 1 van TH, CB, JB, ... x]
    Volgens mij trekt Q alleen meisjes aan omdat iedereen hier alleen maar quizjes maakt voor maar 1 geslacht. x']


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury