• Hello mensen.
    Een vriend van mij vroeg me net iets. Stel; je vriend wil het leger in. Zou dat voor jou een reden zijn om met iemand anders een relatie te beginnen?
    Ik heb geantwoord dat dat voor mij niet zo is. Je houd immers van je vriend en ik ben van mening dat je hem hoort te steunen in zijn keuzes. Ookal ben jij er niet altijd even blij mee.
    Wat vinden jullie?
    x.


    Bored.

    Ik vind dat je gelijk hebt, je houdt van diegene, en dat kan dat leger of niet nou niet bepaald veranderen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zou hem steunen, want als je écht om hem geeft en van hem houdt, houdt dat niet ineens op als hij enkel een beslissing zou maken die jij in eerste instantie niet zou maken. Maar.. zo denk ik daar over dus :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hm, ik denk dat ik het met jou eens ben, je houd van hem, dan kan je niet zo een twee drie een ander nemen,[/tenminste ik niet]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, ik denk dat ik het wel met jou eens ben. Ik vind dat je hem juist moet steunen. Hij heeft het daar waarschijnlijk ook zwaar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou hem steunen, ik houd immers van hem. Ookal zou ik het er niet mee eens wezen. Het is zijn keus en ik zie het niet als een reden om iemand te verlaten. Maar als het na een tijdje niet goed loopt vanwege afstand etc. Kan je de relatie altijd nog tot zijn einde brengen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoals jij zegt. Als je écht van iemand houdt, moet je hem steunen in zijn keuze.


    -

    Ik zou hem ook steunen en zekers geen relatie beginnen met iemand anders. Je houdt nog steeds van hem, dus vind ik dat maar logisch. (: Ookal zou ik het niet leuk vinden, ik zou achter zijn keuze staan!

    Ik zou het proberen. Weten hoe het zal lopen gaat niet, dat moet je op dat moment maar zien. Als de afstand na een tijdje té ondragelijk wordt, kun je er nog altijd een eind aan maken.

    Ik zal hem dit eens laten lezen. Hij dacht dat alle meisjes zo waren. Hopelijk maakt dit hem duidelijk dat dat meisje dat hem heeft afgewezen om die reden een uitzondering was.


    Bored.

    Ik zal hem dit eens laten lezen. Hij dacht dat alle meisjes zo waren. Hopelijk maakt dit hem duidelijk dat dat meisje dat hem heeft afgewezen om die reden een uitzondering was.
    O_o Dat vind ik ontzettend rot voor hem! Zeg hem maar dat hij gewoon de beslissingen moet nemen en maken die belangrijk voor hem zijn. Als iemand echt van hem houdt en hem echt waard is zal ze hem steunen no mather what!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk dat vele mensen nu zeggen 'ik zou hem steunen, blabla', maar als het zover is, ben ik er zeker van dat de helft hun vriendje laten vallen. Eenmaal je in die situatie zit is het veel moeilijker.


    -

    ik vind da helemaal GEEN goede rede om met iemand anders een relatie te beginnen..
    ok nu ga ik een voorbeeld geve die er een beetje mee te maken heeft xD
    zie mijn broer. Hij heeft 2 jaar geleden een meisje ontmoet op school, da was zo een meisje die aan een uitwisselingproject meedeed en dus kwam ze uit Thailand. Ze zijn verliefd op elkaar geworden maar op het einde van het jaar moest ze weer naar Thailand. Hoe hard het ook mag zijn, ze zijn een koppel gebleven en zijn het nu nog steeds. Ze chatten urelang op msn (desondanks het tijdverschil) en mijn broer heeft iets gevonden zodat hij goedkoper naar Thailand kan bellen en hij zit uren aan de telefoon...

    Dus ja.. dus .. nu weet ik niet meer wat ik wou schrijven ><
    mja nu ben ik dat verhaal even kwijt.. Want ik verdraagde het niet als ik zag dat mijn broer het moeilijk had en haar super hard miste..
    uh ik ben opgelucht.. en nu komen de tranen naar boven.
    WAAROM moest ik nu weer ZO gevoelig zijn??
    ok eu -.-"


    Lalala Music... Lalala x')

    Ik denk dat vele mensen nu zeggen 'ik zou hem steunen, blabla', maar als het zover is, ben ik er zeker van dat de helft hun vriendje laten vallen. Eenmaal je in die situatie zit is het veel moeilijker.

    Daarom zei ik ook; ik zou het proberen. Of het me zou lukken is een heel ander verhaal.

    Ik denk dat vele mensen nu zeggen 'ik zou hem steunen, blabla', maar als het zover is, ben ik er zeker van dat de helft hun vriendje laten vallen. Eenmaal je in die situatie zit is het veel moeilijker.

    Misschien wel. Maar ik denk dat we dat nooit zullen weten.


    Bored.

    Ik denk dat vele mensen nu zeggen 'ik zou hem steunen, blabla', maar als het zover is, ben ik er zeker van dat de helft hun vriendje laten vallen. Eenmaal je in die situatie zit is het veel moeilijker.
    Het scheelt dat ik nooit zomaar wat zeg, dus als ik iets nu zeg, zeg ik het dan nog steeds. ^^ En já dat is echt zo.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.