• Al zo'n twee weken lang staart één of andere Katrien elke dag naar mij. Ik dacht 'laat ze maar kijken, ze is er vast niet bij met haar gedachten', maar wel héél toevallig dat ze mij élke dag aanstaart. Nou deze morgen had Katrien les in het lokaal naast mij en als de bel ging kwam ze het lokaal uit, keek mij voor de zoveelste keer aan, stopte met stappen, fluisterde iets in het oor van haar vriendin. Dan hoorde ik die vriendin 'wie?' zeggen en dan wees Karien naar mij. Het is echt irri, want ik ken haar niet. Nu blijkt dat ze boos is op mijn zus [die kennen elkaar wel] enja, misschien dat ze mij daarom aanstaart. Ik heb zin om naar Katrien te stappen en te zeggen 'kind, je moet niet zo kijken blabla.' maar zoiets durf ik dan natuurlijk weer niet n_n. En ik denk bydeweg dat ze nogal jaloers is omdat ik met haar ex heb gepraat ><

    *naam is veranderd, omdat ik er zeker van ben dat ook zij van privacy houdt.


    -

    raar zeg. ><' je zou eerder denken dat ze dan je zus aan zou staren, don't you think?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je verzint ook een comische naam x'D
    Maar goed, ik zou er togh iets vn zeggen.


    Tears are crashing out of my eyes

    raar zeg. ><' je zou eerder denken dat ze dan je zus aan zou staren, don't you think?



    Mijn zus zit niet op dezelfde school en eigenlijk dacht ik dat eerst ook, want ik heb er helemaal niets mee te maken. Maar ik kan gewoon geen andere reden verzinnen.


    -

    nee inderdaad. ik ook niet. ><' of misschien heb je iets heel erg aandachttrekkends gedaan ofzo? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee inderdaad. ik ook niet. ><' of misschien heb je iets heel erg aandachttrekkends gedaan ofzo? :'D


    Zou niet weten wat, behalve dat ik een bjoetie ben. Nha, toch maar niet ^^


    -

    hahah. :'D dôhh, tuurlijk kijken ze naar mij.. iedereen kijkt naar mij. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hahah. :'D dôhh, tuurlijk kijken ze naar mij.. iedereen kijkt naar mij. (nerd)



    whaha, egomens (?) ^^


    -

    haha, lekker laten staren toch? :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    haha, lekker laten staren toch? :'D



    eens zien hoe lang jij je er niet aan zou storen ^^, ik zweer het je, op den duur wordt je het echt beu.


    -

    (...)


    whaha, egomens (?) ^^

    ik maakte een grapje hoor. :Y) mijn ego is zo groot dat ie in mijn broekzak past. [a]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)


    eens zien hoe lang jij je er niet aan zou storen ^^, ik zweer het je, op den duur wordt je het echt beu.

    TROUWENS! ik weet wat ik zou doen als ik een staarder had. ik zou een keertje zou heel arrogant naar ze kijken. je wil niet weten hoe goed ik daarin ben. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    TROUWENS! ik weet wat ik zou doen als ik een staarder had. ik zou een keertje zou heel arrogant naar ze kijken. je wil niet weten hoe goed ik daarin ben. (nerd)


    Gha, daar ben ik dus niet goed in.


    -

    (...)

    Gha, daar ben ik dus niet goed in.

    dat moet je echt gaan oefenen. ö komt echt fantastisch goed van pas. [a] dan moet je eventjes voor de spiegel gaan staan en je wenkbrauwen ophijsen, hah. (nerd) omg, nu moet je vast wel denken dat ik een enorme bitch ben. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    dat moet je echt gaan oefenen. ö komt echt fantastisch goed van pas. [a] dan moet je eventjes voor de spiegel gaan staan en je wenkbrauwen ophijsen, hah. (nerd) omg, nu moet je vast wel denken dat ik een enorme bitch ben. x'D


    neen hoor (A):Y)


    -

    Vaag.