• Survival of the fittest



    But the winners are those who know that when things get really hard and others start to fall away, that is the time to dig deep and give that little bit extra

    De avontuurlijk, georganiseerde reis door de organisatie Survival of the fittest is een uitdagend verblijf in de Ardennen voor tieners tussen de zestien en vijventwintig. Het is een plek waar sociaal problematische jongvolwassenen heen worden gestuurd, waar mensen op zoek kunnen gaan naar zichzelf en waar het woord verveling niet ter sprake zal komen. Er is echter elk jaar maar plek voor tien deelnemers. Vijf meisjes en vijf jongens. Verder zijn er geen gegevens over het avontuur bekend. Het is een reis met een mysterieus en griezelig randje. Naarmate de tijd verstrijkt in het kamp, des te duidelijker wordt dat de tien deelnemers nooit meer zullen terugkeren naar hun oude leventje. Sterker nog, ze zullen gebruikt worden voor experimenten. Enkel de sterkste, slimste en gedisciplineerdste deelnemers zullen volhouden. De rest zal sterven. Zal de groep bondgenootschappen sluiten of is het ieder voor zich? Hoe ver ga je om te overleven? En is iedereen wel te vertrouwen of laat iedereen zich meeslepen door angst?

    De jongeren overnachten in een boerderij midden in de bossen. Er zijn twee begeleiders met wie contact is, verder zijn er 'bewakers', maar die verschijnen pas na een week, zodat de eerste week echt een vakantiestemming is en er vertrouwen wordt opgebouwd tussen begeleiders en deelnemers. Na die week vakantie verandert alles en worden de deelnemers klaargestoomd voor een gevaarlijk, mysterieus en geheim leven, waarin ze niets te bepalen hebben.

    Meisjes:
    Medi ~ Adeline Bella Holmes ''Della Bella'' ~ 21 jaar
    Aveyard
    Feared
    Yisha ~ Valerie Hazel Solange ~ 21 jaar
    -

    Jongens;
    Tuck ~ Dylan White ~ 19 jaar
    Jonty ~ Gregory "Greg" Bryston ~17 jaar
    Krueger ~ Judas Ernest Malt ~ 25 jaar
    Conqueror
    Arden

    Begeleiders
    - Vrouw
    Medi ~ Adam Will Larsson ~ 29 jaar

    Informatie personages;
    - Naam
    - Leeftijd (deelnemer 16 - 25, begeleider tussen 25 en 30)
    - Karakter
    - Uiterlijk
    - Reden waarom de reis
    - Evt. verleden
    - Overig


    Regels;

    - Meer dan 200 woorden, lukt dit echt niet, dan knijp ik oogje dicht, maar niet te vaak!
    - Respecteer elkaar
    - Alleen stukjes in het rpg speeltopic, geklets in het kletstopic
    - Geen perfecte personages
    - Uiteraard alleen je eigen personage besturen, tenzij je toestemming van de ander hebt, meld dit dan wel even.
    - OOC tussen haakjes
    - Wees aanwezig, na 1,5 week niks van je laten horen wordt je uit het RPG gegooid, tenzij je je afwezigheid hebt aangegeven.
    - Vind je de regels onredelijk? Meldt dit en dan kijk ik of ik het aanpas
    - Moeten er nog wat regels bij? Meldt dit ook, dan zet ik ze er wellicht bij.
    - Vraag me gerust informatie!
    - Alleen ik open speeltopics, tenzij ik anders aangeef
    - Wees gemotiveerd, als je eruit wil kan dit, maar geef het aan, dan schrijf je jezelf eruit door dood te gaan of de overige spelers doen alsof, zodat er een plekje beschikbaar is voor iemand die graag mee wil doen!

    Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 21:37 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Zou ik een meisje mogen? :3


    take me back to the basics and the simple life

    Jaa, tuurlijk (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    I like it tho. Maar even een paar vraagjes:
    Wat moet er ingevuld worden? Lijkt me handig als je dat neerzet in de beginpost.
    En
    Wat zijn de regels? (:

    Als dit er bij komt zou ik het best willen overwegen om mee te doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    I like it tho. Maar even een paar vraagjes:
    Wat moet er ingevuld worden? Lijkt me handig als je dat neerzet in de beginpost.
    En
    Wat zijn de regels? (:

    Als dit er bij komt zou ik het best willen overwegen om mee te doen ^^


    Dom, dom, dom, dom. Dank je voor de melding! Hahah, ga t er gelijk inzetten. Regels moest ik ook nog doen.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    (...)

    Dom, dom, dom, dom. Dank je voor de melding! Hahah, ga t er gelijk inzetten. Regels moest ik ook nog doen.


    Hihi, geen probleem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Een jongen voor mij, alsjeblieft? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb iedereen er weer bijgezet! Jongens zijn zeker welkom, zoals jullie zien hahah


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    A boy for me!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een man mogen reserveren? ^^


    A girl who wonders.



    Gregory "Greg" Bryston

    Leeftijd:

    Karakter:
    Duidelijkheid, dat is waar Gregory van houdt. Halfbakken antwoord neemt hij dan ook geen genoegen mee. Hij kan ook geïrriteerd raken wanneer hij met mensen in gesprek is en deze mensen ineens iets anders gaan doen, of afgeleid worden door andere. Hij kan dan een grote mond geven en zeggen dat die persoon met hém aan het praten was en dus even moet opletten.
    W.A.G
    Uiterlijk:
    Reden waarom de reis:
    Drugsverslaving - LSD. (Kan nog veranderen van drug)
    Evt. verleden:
    Zijn moeder verwaarloosde Gregory redelijk erg. Zijn vader heeft hij nooit gekend. Zijn moeder was drugsverslaafd en deed ook aan drugs tijdens haar zwangerschap, waardoor Gregory als verslaafdekindje ter wereld kwam. Doordat zijn moeder heb ook de borst bleef geven tot ongeveer 5 maanden kwam hij niet van de drugs af. Daarna was hij een huilbaby, zijn moeder trok het niet goed en heeft zelfmoord proberen te plegen, maar dit mislukte.
    De jeugszorg kwam toen in beeld, omdat het ambulancepersoneel een melding had gedaan. Vrijwel meteen werd Gregory uit huis gehaald en kwam hij in een opvanggezin.
    Hij is in dit gezin opgegroeid met alle liefde van de vader en moeder. Het is hem verteld hoe hij er terecht was gekomen en waarom. Gregory kon het eerst niet zo goed geloven, omdat hij zich altijd zo thuis had gevoeld bij het gezin. Toen hij 16 was en niet naar een buurtfeest mocht, is hij uit het raam geklommen en naar het feest gegaan. Hoewel hij wist dat hij verslavingsgevoelig was, heeft hij drugs geprobeerd, omdat hij moe was en toch wel wilde feesten. Het gevoel dat het hem gaf vond hij geweldig en hij kocht wat van een vriend. Naarmate de tijd vorderde kon zijn lichaam niet meer zonder en werd hij wat agressief als hij niet nam.
    Zijn 'vader' en 'moeder' kwamen er achter en wilde hem in een afkickkliniek stoppen, maar Gregory stribbelde wild tegen. Ze besloten dat hij maar even onder de andere mensen moest komen in de hoop dat hij van gedachten zou veranderen over de drugs.

    Overig:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avarice schreef:
    Zou ik een man mogen reserveren? ^^


    Je staat erbij (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Hee Deems, ik neem een jongen ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vul hem later in tho, en over een week heb ik tentamens, zeg het al maar even lol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag ik een meisje?