• JA!! morgen is het weer zover.. het is weer Vrijdag de 13e..
    Jmmr genoeg heb ik altijd ongeluk... Dus dan nog erger!!
    jullie ook?
    eigenlijk ben ik wel blij dat ik nu ziek ben want dan ben ik gellukig niet op school want daar gebeuren de meeste ongelukken...

    Wie gaat wat doen morgen?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik geloof er niet in ofzo.. :']:']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hier was al een topic over (nerd)

    Ik werd dertien jaar op vrijdag de dertiende^^,, ik let daar niet op een dag zoals elke andere^^


    *He's the one.

    x_x ik had hier al een topic over...


    We can only learn to love by loving.

    ik geloof er niet in


    love is dead and dead is love

    Er was al een topic over (nerd)
    Maar oké, ik geloof er niet in aangezien morgen mijn eerste 3 uren uitvallen en ik die dag mijn geliefde altijd zie (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x_x ik had hier al een topic over...


    Srry zie het nu pas...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik geloof niet in vrijdag de 13eX].
    Op die dag ga je er meer op letten of je ongeluk hebt, dus elke keer dat je dat hebt is t zie je wel vrijdag de 13e brengt wel ongeluk. Maar het is net zoiets als horoscopen, als je het van elk sterrenbeeld leest en even nadenkt kloppen ze allemaal bij jou.

    Er was al een topic over (nerd)
    Maar oké, ik geloof er niet in aangezien morgen mijn eerste 3 uren uitvallen en ik die dag mijn geliefde altijd zie (:

    omg dat is bij mij precies hetzelfde o.o dat van die 3 uren en van me geliefde, alleen vallen bij mij op vrijdag lekker altijd de eerste drie uur uit.:Y)

    (...)
    omg dat is bij mij precies hetzelfde o.o dat van die 3 uren en van me geliefde, alleen vallen bij mij op vrijdag lekker altijd de eerste drie uur uit.:Y)


    Dat vind ik flauw!! maarja,, ik ben ziek dus voor mij valt de hele dag uit :D


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    omg dat is bij mij precies hetzelfde o.o dat van die 3 uren en van me geliefde, alleen vallen bij mij op vrijdag lekker altijd de eerste drie uur uit.:Y)

    Wahaha bij mij niet het is deze week trouwens mijn geluks week geen onvoldoendes voor engels, ik had les in het lokaal waar mijn geliefde eigenlijk les had en hij in het lokaal waar ik eigenlijk les had en iemand wees zo de heletijd naar mij uit zijn klas en toen moest hij lachen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Wahaha bij mij niet het is deze week trouwens mijn geluks week geen onvoldoendes voor engels, ik had les in het lokaal waar mijn geliefde eigenlijk les had en hij in het lokaal waar ik eigenlijk les had en iemand wees zo de heletijd naar mij uit zijn klas en toen moest hij lachen xd'


    kùwl,,
    wat schattig dat hij moest lachen,,
    denk ik.. ik weet niet hoe en waarom hij moest lachen..


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Yeeh, ik ben morgen vrij(puh)

    *Khadhetnieteenserggevondenmorgennaarschooltegaan


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    De eerste twee uur van vrijdag heb ik al twee weken pech gehad (zoals een glas laten vallen, en een bak water over twee banken kappen xD), wat zal dat morgen wel niet worden xD, maar eigenlijk ben ik niet bijgelovig dus misschien is er niks.


    Live life limitless.

    De eerste twee uur van vrijdag heb ik al twee weken pech gehad (zoals een glas laten vallen, en een bak water over twee banken kappen xD), wat zal dat morgen wel niet worden xD, maar eigenlijk ben ik niet bijgelovig dus misschien is er niks.


    ach ja,,
    ik geloof er ook nit in,
    maar het is grappig als mensen dan helemaal hyper doen,
    en proberen zo voorzichtig te zijn, dat het alleen maar meer Ongeluk brengt xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag