• Ben ik de enige die pijn heeft bij het uithalen van een tampon? o: Want niemand hier heeft er last van. En ik wil geen maandverband gebruiken. $: Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat dat minder pijn doet ofzo?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik haat maandverband.
    maarja
    bij mij doet het geen pijn..
    gebruik je al lang tampons dan?


    AAP

    Inderdaad kleinere nemen of minder lomp doen x].. Ik ben 18, gebruik geen tampons.. ga het ook nooit ook doen. Je gaat toch geen freakin' spongebob in je *** douwe o_O


    Wie du mir, so ich dir.

    Inderdaad kleinere nemen of minder lomp doen x].. Ik ben 18, gebruik geen tampons.. ga het ook nooit ook doen. Je gaat toch geen freakin' spongebob in je *** douwe o_O
    maar je voelt het teminste niet.
    als ik maandverband heb dan kan ik bijna niet lopen want het voelt net als een luier.
    -overdrijft- maar toch dat zit voor geen meter. x'D


    AAP

    Ik haat dat. Ik gebruik maandverband :')


    Listen to what we're not saying..

    (...)maar je voelt het teminste niet.
    als ik maandverband heb dan kan ik bijna niet lopen want het voelt net als een luier.
    -overdrijft- maar toch dat zit voor geen meter. x'D
    Dan koop je toch echt de verkeerde maandverband denk ik.. Ik koop fatsoenlijke die gewoon goed zit in slipjes en strings/boxerstrings.. zodat je tenminste niet van die afschuwelijke oma onderbroeken aanhoeft.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Dan koop je toch echt de verkeerde maandverband denk ik.. Ik koop fatsoenlijke die gewoon goed zit in slipjes en strings/boxerstrings.. zodat je tenminste niet van die afschuwelijke oma onderbroeken aanhoeft.:Y)
    haha.
    nou eigenlijk koop ik helemaal geen maandverband.
    want dat heb ik maar 1x gebruikt toen ik tampons vergeten was en toen moest ik van mn vriendin lenen. XD


    AAP

    Ik heb er ook wel vaak last van ook al ziet ie gewoon bijna vol, ik heb ook mini...
    laten we het er dan op houden dat wij gevoelig zijn (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    jah man,
    je moet door je ongesteldheid heen van mini naar normaal naar groot gaan als groot nodig is!


    Some angels have no wings.

    Ik gebruik haast nooit tampons. Lekker dom om dat daar even in te gaan wringen.
    Alleen dan als ik ga zwemmen ofzo.

    Maar inderdaad mini ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb daar ook wel eens last van


    love is dead and dead is love

    Ik heb dr geen last van ö.


    I don't need words to feel those lips.

    wij hebben daar geen last van.
    maar ieder lijf is anders in principe.
    DUSSSS

    Niet meteen eruit trekken? Gewoon rustig en voorzichtig eruit trekken =D

    ik bruik ook geen maandverband want gaat je geval stinken XD. tis ook nog eens onhandig en blabla.


    Special Love <3

    Ik ben verschrikkelijk kleinzerig, maar heb daar ook geen last van, gewoon niet nadenken als je het ververst

    Meid geen zorgen ik ga dood van die dingen.. !!


    ...