• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt c: Ik heb Tyge voor de mensen die relzties zoeken c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hihi.

    Ik zoek ook mensen voor Alec. Ik ga hem vanavond verder uitwerken. Nog even bedenken waar hij op de school past/aan wat voor status nog nood is. Als iemand ideetjes heeft: altijd welkom


    Bowties were never Cooler

    MT. Ik ben bezig met mijn rol, maar het gaat laaaaaangzaam.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KIaus schreef:
    Hihi.

    Ik zoek ook mensen voor Alec. Ik ga hem vanavond verder uitwerken. Nog even bedenken waar hij op de school past/aan wat voor status nog nood is. Als iemand ideetjes heeft: altijd welkom


    Ik wacht zijn innerlijk nog even af, maar ik vermoed dat hij en Colin vanwege het waterpolo wel een goede band zullen hebben.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik twijfel enorm of ik hem een meer teruggetrokken jongen maak die gebukt gaan onder de druk van zijn ouders en omgeving om perfect te zijn, of iemand die juist op Darwin Prep de ruimte krijgt om zichzelf te zijn en juist wat meer een vrolijke lachebek en een klasclown is


    Bowties were never Cooler

    Het laatste vind ik wel leuk, zeker omdat Darwin een school is die verdraagzaamheid en saamhorigheid er sterk inpepert bij zijn leerlingen. Het is eigenlijk de bedoeling dat de jongens als het ware familie zijn (in de adoptieve zin van het woord dan haha)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    Ik twijfel enorm of ik hem een meer teruggetrokken jongen maak die gebukt gaan onder de druk van zijn ouders en omgeving om perfect te zijn, of iemand die juist op Darwin Prep de ruimte krijgt om zichzelf te zijn en juist wat meer een vrolijke lachebek en een klasclown is

    Ik vind optie twee ook de leukste! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT, ik heb Alexandra voor de liefhebbers ^^


    El Diablo.

    MT. Iemand misschien zin in een beetje gezonde rivaliteit met Mycroft? Beetje een kan niet met/kan niet zonder momentje.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2019 - 21:52 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    MT. Iemand misschien zin in een beetje gezonde rivaliteit met Mycroft? Beetje een kan niet met/kan niet zonder momentje.


    Tyge? :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Tyge? :Y)


    PERFECT


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb het begin van Norah gepost, maar doordat ik ziekig en moe ben, is er nog weinig gekomen. :') Ik probeer haar morgen af te maken! Status ben ik nooit goed in, maar ze wordt een soort happy-de-peppy verwende prinses.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aleksei is grotendeels af. Hij staat open voor relaties voor wie wil

    [ bericht aangepast op 18 sep 2019 - 22:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Hargreeves schreef:
    Mt c: Ik heb Tyge voor de mensen die relzties zoeken c:


    Aleksei?

    Dacre schreef:
    MT, ik heb Alexandra voor de liefhebbers ^^


    Ik heb Aleksei als je wil

    Hanson schreef:
    (...)

    Ik wacht zijn innerlijk nog even af, maar ik vermoed dat hij en Colin vanwege het waterpolo wel een goede band zullen hebben.


    Ik denk dat ze het heel goed kunnen vinden. Ze zijn best heel gelijkaardige jongens, al is Colin iets meer open dan Aleksei. Daar zal hij soms best mee zitten, vooral omdat Aleksei oprecht niet weet hoe je dat doet, maar het zullen denk ik zeker goede vrienden zijn.


    Bowties were never Cooler

    Jennifer is ook ~~grotendeels~~ klaar om relaties/vriendschappen aan te gaan. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."