• Ben ik de enige die pijn heeft bij het uithalen van een tampon? o: Want niemand hier heeft er last van. En ik wil geen maandverband gebruiken. $: Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat dat minder pijn doet ofzo?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tampons zijn kut. <-- Drooog x']


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Je moet je spieren wel niet opspannen als je hem er in moet steken. Dan graakt hij er zeker niet in. En je moet, als je ze nog niet lang gebruikt, een beetje tasten hoe je ze er in moet steken. Zodat je hem niet verkeerd steekt. Dat doet ook wel pijn. Gebruik anders een maandverband als het geen pijn wil doen. [ik vind die wel vies, maarja]


    Walkin' in line.

    Ik doe gwn een maandverbandje in ,, een hele dunne !
    en dan een mini of normale tampon en dn als ik voel dat die vol zit ,, dus als er iets in je maandverband komt naar de wc en dan een nieuwe ! dan doet ut dus geen pijn, en wel als ik m te vroeg eruit haal :S


    XX.


    Because Nobody Love's

    ich heb der auch pijn drm gebruik ich diie dingen dus never meer :')
    ich haat tampons


    And love's heart is death for me and my poison girl

    gewoon de pijn vergeten xD


    i'm a vampire and i will kill you

    Ik gebruik bijna nooit tampons maar als ik ze een keer in heb en er weer uit moet halen druk ik altijd op mijn onderbuik en hou ik mijn rug recht, misschien een rare methode maar het helpt bij mij wel.

    ik ben dat ook --"
    snii leuk x]


    We'll never be as young as we are tonight

    Dunno, heb het eens geprobeerd. Resultaat niet naar verwachting dus ook de enige keer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik niet... en heb ook geen oplossing, ik gebruikt die *** dingen niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    -Doet niet aan tampons- vind dat vies Ö Dan moet je dat zo erin pushen Ö

    > Verplaatsing naar 'Lifestyle'


    Tanya is de beste.