• Dat vroeg mijn vriendin zich af na het lezen van Twilight. Ik heb haar uitgelachen en gezegd dat het maar een Mythe was. En dat als ze wel bestonden ik wel een vampier vriendje wou hebben. Zolang het maar een "hottie" zou zijn.
    Maar,ze zei dus dat ik het maar moest gaan opzoeken. Dus ik kijken. Kom ik op iets terecht waar men zegt dat vampiers wel bestaan en dat ze zelfs in België leven.
    Mijn vraag. Wat geloven jullie ervan? Ik niksx'D


    Music is the new sex

    Wat hierboven staat over die maffo's en die dieren (x

    Like duh, tuurlijk bestaan die! 8D
    Nee just kidding. Ik weet niet, ik denk het niet. Maar soms vraag ik me dan toch wel af hoe ze er dan op zijn gekomen. Gewoon alles bijelkaar;
    - bloed drinken
    - niet tegen de zonlicht kunnen
    - Iedereen kunnen verleiden
    && al die andere shizzle x)


    Your Words They Eat Right Through Me...

    NEE MAN ... die vincent van uri geller denkt dat ie er eentje is ( maar goed ik lach hem telkens uit) en patty damm goede actie je mag een pluk haar af knippen nee patty doet gelijk een hele ponnyXD


    Some angels have no wings.

    IK BEN EEN VAMPIER =D
    Nee, ik geloof niet in vampieren ><
    Ik geloof alleen in weerwolfen o__o


    Underdog, just look at the mess you made.

    IK BEN EEN VAMPIER =D
    Nee, ik geloof niet in vampieren ><
    Ik geloof alleen in weerwolfen o__o


    weerwolve zijn eng xP


    We can only learn to love by loving.

    Die Vincent van Uri Geller denkt niet dat hij een vampier ís. Hij zei dat hij erin geloofde, maar Nederland moest er meteen weer van maken dat hij een vampier ís.

    Ik weet niet of vampiers bestaan. Eerst zien, dan geloven. En toch lijkt het me superstoer. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vincent van Uri Geller!
    En Darren Shan is ook een realistisch vampier boek, daarna begon ik ook te twijfelen...


    You move me ......... Kurt

    Eerst zien. Dan geloven :]

    Ja dude :Y) Ik wil eerst een lekkere hotte vampier boy zien, die iemand (uitgezonderd van myself) gebeten heeft. &nd dán geloof ik het X'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vincent van Uri Geller!
    En Darren Shan is ook een realistisch vampier boek, daarna begon ik ook te twijfelen...


    Met je mening over die boekenreeks van Darren Shan ben ik het met je eens. Daar begon ik ook door te twijfelen. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    no ik geloof het niej


    love is dead and dead is love

    dat wil ik wel eens zien xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik gellof er niet in,allemaal fabeltjes maar ik kijk wel naar vampierfilms ,maar ik vind ook dat die vincent bij urigeller weg moet dioe man spoort niet .

    Die Vincent van Uri Geller denkt niet dat hij een vampier ís. Hij zei dat hij erin geloofde, maar Nederland moest er meteen weer van maken dat hij een vampier ís.

    Ik weet niet of vampiers bestaan. Eerst zien, dan geloven. En toch lijkt het me superstoer. :Y)
    That's what i said. =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik moet er eerst een tegen komen voordat ik daar iets over zeg :]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    maar eigenlijk kan je niet zomaar zeggen of het bstaat of niet ,ik wil er wel eens een tegen komen lijkt me wel lollig .