• Dat vroeg mijn vriendin zich af na het lezen van Twilight. Ik heb haar uitgelachen en gezegd dat het maar een Mythe was. En dat als ze wel bestonden ik wel een vampier vriendje wou hebben. Zolang het maar een "hottie" zou zijn.
    Maar,ze zei dus dat ik het maar moest gaan opzoeken. Dus ik kijken. Kom ik op iets terecht waar men zegt dat vampiers wel bestaan en dat ze zelfs in België leven.
    Mijn vraag. Wat geloven jullie ervan? Ik niksx'D


    Music is the new sex

    Nee, volgens my niet ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Ghehe. Nou ja, zouden ze bestaan zou het wel kick ass zijn.
    Maar natuurlijk doen ze dat niet.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Tuurlijk, bestaan die, ik ben er zelf een ;o
    aar stil als de Voli nogwa mensen, nouw die 3 geestelijke ofzsu ><
    Like die horen dat jullie van ons bestaan af weten vermoorden ze me;o
    GneGne.. x']
    Like stt, weet je ik ga julie 1 voor 1 uitroeien, end an ga ik de mensheid overheersen, en dan, dan maak ik juliie mijn onderdanen, teminsten als je dan nog leeft ><

    Nee sorry, gelooft aleen heilig in Aliens:Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mensen ik heb een filmpje gevonden ,maar kijk zelf maar wat jullie r van vinden of ze nou wel bestaan of niet .



    http://vidmax.com/video/2716/Crazy_kid_comes_on_the_Springer_show_in_a_coffin__because_he_thinks_he__39_s_a_vampire/

    Er is een verschil tussen vampiers en vampiers [lees mensen/meestal fetisch-gots die geen leven hebben]


    Wie du mir, so ich dir.

    Muhahaha, ik geloof er niks van. x'D
    Maar als ik er ooit eentje tegen kom, zal ik het zekers hier melden. ;D

    @Persoontjes
    Ik heb het niet over Uri Geller met die Vincent. Ik ga zo weer op onderzoek uit. Want het is best wel interessant. Wist je dat er zelfs in Amerika een heus bureau staat om vampiers op te sporen. Hoe dom O.o


    Music is the new sex

    je hebt van die gasten,ook in amerika die echt bloed drinken er zijn zelf bloedbars daar O.O
    ik zou eigenlijk wel een ketting willen met bloeddruppeltjes erin :Y)
    [ik raar ik weet]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    je hebt van die gasten,ook in amerika die echt bloed drinken er zijn zelf bloedbars daar O.O
    ik zou eigenlijk wel een ketting willen met bloeddruppeltjes erin :Y)
    [ik raar ik weet]

    Mensen die bloed drinken? Bloedbars? Waar gaat deze wereld heen?


    Music is the new sex

    Vincent van Uri Geller!
    En Darren Shan is ook een realistisch vampier boek, daarna begon ik ook te twijfelen...
    I agree, ik begon volgens mij ook licht te twijfelen toen ik de reeks had gelezen..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vincent ging mij vertellen dat er een hondsdolheid was en dan kregen mensen langere hoektanden en gingen ze bloed drinken en mensen in hun nek bijten
    maar ik denk dat dat niet bedoeld was om te geloven. XD


    AAP

    (...)I agree, ik begon volgens mij ook licht te twijfelen toen ik de reeks had gelezen..

    Zijn dat mooie boeken?


    Music is the new sex

    Er zijn mensen die heilig in vampirisme geloven. Ze zien het als een leefwijze, een ras. Ik ga even die site opzoeken...
    Verhip, ik heb 'm nog kunnen vinden ook:
    http://vampirewebsite.net/


    No growth of the heart is ever a waste

    Er zijn mensen die heilig in vampirisme geloven. Ze zien het als een leefwijze, een ras. Ik ga even die site opzoeken...
    Verhip, ik heb 'm nog kunnen vinden ook:
    http://vampirewebsite.net/

    Is het heel erg als ik er niet in geloof?


    Music is the new sex