• Om dit liedje had ik met hem ruzie:
    http://nedtlyrics.nl/bass-sultan-hengzt/tokio-hotel-diss
    Om de tekst dan hè? Ik vond dat racistisch en mijn vriend vond dat terecht. Toen stookte hij de hele klas tegen me op en kregen me ruzie. Ik sloeg hem en hij sloeg mij. Even later waren we weer vriendjes (A) Dus niet.
    Wat vind jij ervan?
    Racistisch or not?????
    P.S. Ik kende dat liedje al wel maar nu zat die vriend me ermee te pesten =S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Doe niet zo.. zo.. apart, mensen.
    Denken jullie echt dat Tokio Hotel zich hiermee bezighoudt, zich hierom drukmaakt? Nou, echt niet.
    Tja, ze kunnen zich beter op hun gezondheid gaan richten. Vooral Bill.
    Maar maak je er godverdomme niet zo druk om! Ik bedoel, je kent ze niet. Geef me een goede reden om het erg te vinden.

    Hé, hé ff dimmen! Zo bedoelde ik dat helemaal niet! Je hoeft niet gelijk met god te schelden. Ik bedoel van:
    Als ik een liedje maak met dat jij een hartaanval moet krijgen en dood valt, vinden anderen dat niet kunnen. En het gaat mij er echt niet om dat het Tokio Hotel is. Het gaat mij erom al was het mijn oma: Je hoort (vind ik) niet zo te doen in een liedje!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Geloof me meid, dit is echt niet het enige liedje waarin een artiest word belachelijk gemaakt. Als je al die liedjes zou moeten vinden, nou, dan ben je nog wel even bezig. Bovendien, in films worden ook vaak artiesten of andere films belachelijk gemaakt. Dit is gewoon een humor die veel mensen aantrekt, waaronder ook mij. Ik vind dat soort humor gewoon komisch, omdat het meestal klopt. En om er nou zo een groot punt van te maken.. tja. Veel schiet je er niet mee op.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Hé, hé ff dimmen! Zo bedoelde ik dat helemaal niet! Je hoeft niet gelijk met god te schelden. Ik bedoel van:
    Als ik een liedje maak met dat jij een hartaanval moet krijgen en dood valt, vinden anderen dat niet kunnen. En het gaat mij er echt niet om dat het Tokio Hotel is. Het gaat mij erom al was het mijn oma: Je hoort (vind ik) niet zo te doen in een liedje!


    Ik bepaal zelf wel op ik scheld met God of niet. :')
    Hou jij dan eens op met spotten met hartaanvallen, mijn vader heeft een hartaanval gehad en is daaraan doodgegaan. ¬¬ Dus houd daar je bek over.
    Nee, dat hoort niet. Maar wat hoort nu tegenwoordig wel in het sterrenwereldje?


    -

    (...)

    Ik bepaal zelf wel op ik scheld met God of niet. :')
    Hou jij dan eens op met spotten met hartaanvallen, mijn vader heeft een hartaanval gehad en is daaraan doodgegaan. ¬¬ Dus houd daar je bek over.
    Nee, dat hoort niet. Maar wat hoort nu tegenwoordig wel in het sterrenwereldje?

    Ik bepaal ook zelf wel of ik spot met hartaanvallen hoor. Ik heb toevallig ook een vader met hartproblemen en een opa. En trouwens waarom zou ik naar jou luisteren??? O.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind dat echt zielig.
    Bedoel als een band er anders uit ziet en meer succes heeft dan hoef je daar nog geen haters lied van te maken:S


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    diie tekst is engheid,, net zoals diie ene diie dah zingt :')


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Is Het Niet Een Beetje Over The Top?? Sorry hoor Maar Als je Ze Haat Of Niet Leuk Vind Hoef Je Daar Toch Geen Nummer Over Te Schrijven Myn God. En Het Gaat Meer Over Bill En Tom. Het Zijn Rappertjes En dan Is Het Heeel Ruig Om Andere Bekende Bands Af Te Zeiken!!

    laat hem lekker
    Ik vindt de tekst ook niet leuk maar ik negeer hem lekker het kan mij niet schelen als ik Tokio Hotel maar goed vindt :D

    TH-Rules(cool)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Waarom zoveel gezeik rond Tokio Hotel?
    De "haters" en de "lovers"...
    Dat heb je toch bij geen enkele andere groep?
    Ik vat dat niet -_-'
    Als je ze goed vindt, oké!
    Als je ze niet goed vindt, hou je dan bezig met jouw smaak!
    Dat lijkt me logisch.

    Ik vind de tekst ook zielig...


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    zoekt hij een leven ofzo:S


    Let the speakers blow youre mind ||

    die bass stak zn tijd maar in het liedje x'D


    Let's do this poo

    Wat boeit mij het dat hij een haatlied over Tokio Hotel maakt?
    De leden zelf boeit het ook niet, waarom de fans dan wel. O.O
    Echt, ruzie om zoiets.. dat zijn domme dingen om je vriendschap door laten breken - al is het voor een tijdje.


    -