• Help!
    Een vriendin van me wil niet meer eten, en als ze iets eet spuugt ze het weer uit.
    En als wij er wat over zeggen kijkt ze ons raar aan en zegt dat we normaal moeten doen.
    Zelf denkt ze dat het goed is wat ze nu doet en ze luistert niet naar ons als we zeggen dat het heeel slecht is waar ze mee bezig is.
    Wat moeten we hier mee doen?
    En dit duurt al langer dan anderhalf jaar!

    xx

    Naar haar ouders gaan en het hen zeggen?
    Het beste ermee! (:

    (...)
    Ja, of het werkt averechts en ze gaat echt dood -.-'


    Yeah sure. Denk je dat ze LoevxxZac gaat achterlaten als ze écht vriendinnen voor het leven zijn ofso? Je moet he gewoon goed aanpakken en zeggen: 'Tsjah, als jij dood wil dan is dat maar hé. Je weet alleen precies niet dat je ons hier dan achterlaat maar alsof dat jou nu wat kan schelen. Je denkt tóch alleen maar aan je lijn --'
    Ik zou het hard aanpakken, maar LoevxxZac moet het zelf weten natuurlijk.

    Ik zou et ni weten.
    Ik zou ook ni weten wat mensen daarmee willen bereiken.Je wordt er heus niet beter van als je minder eet.En je wordt er al helemaal niet dunner op(niet mooi dun teminste)
    Dat soort mensen noem ik: Onverstandig.
    Sorry dat ik zo bazig reageer, maar ik heb deze periode ook gehad.Iedereen heeft weleens dagen dat ie zichzelf te dik vind.Drm ben ik nu ook op dieet:Y)
    Maar volgensmij weet je vriendin niet precies waar ze mee bezig is.Aan de ene kant zou ik naar haar ouders stappen en het hun vertellen.Maar aan de andere kant zou ik er geen aandacht aan besteden.Volgensmij wil ze ook gwn aandacht trekken.Als zij zonodig ongezond wil leven.Dan doet ze dat.Ik zou eerst even kijken hoe ze reageert als je er geen oog meer voor hebt.Mischien realiseerd ze zich dan wel waar ze mee bezig is.Maar je kijkt maar wat je doet.Ik zou zelf doen wat mijn gevoel me zegt(weet het klinkt stom maar dat is mijn mening) x)
    Veel succes dr verder mee!


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Harde aanpak werkt toch niet.
    Zoiets kun je er niet zomaar uitpraten.
    >.< dus niet advies geven over dingen waar je geen weet van hebt.

    Pride,
    Zoals ik al zei: Een vriend van mij zijn BF had dat ook en hij heeft het hard aangepakt. Resultaat? Ze eet weer --'

    (...)
    Ik denk niet dat de titel 'vriendin eet niet meer' zo letterlijk te nemen is. Misschien dat ze onder het ontbijt uitkomt, maar haar ouders staan vast niet toe dat ze het avondeten overslaat.
    Ze moet echt hulp gaan zoeken. Natuurlijk vindt ze zelf van niet, maar zulke situaties kunnen echt levensgevaarlijk worden na een tijdje. Licht indien nodig haar ouders en/of een vertrouwenspersoon in. Ga er alleen niet vanuit dat ze in het begin erg blij met je is als je dat hebt gedaan, maar later zal ze je echt dankbaar zijn.
    Sterkte ermee!


    's avonds eet ze bijna ook niks.. meestal zegt ze dat ze 't niet lekker vind en dan mag ze soep.. maar dan wacht ze dat de soep koud is en dan zegt ze dat 't neit meer lekker is en amg ze 't weg doen :S
    en als ze wel avondeet.. eet ze ng minder dan haar zusje van 4!!:O

    Heeft ze soms op sites van Pro-Ana gezeten? Sites waar mensen elkaar aansporen tot Anorexia.
    Ik bedoel.. dit is haar keuze. Je kunt er niets tegen doen. Als ze eenmaal begonnen is.. heb je weinig kans dat ze ermee stopt en weer gewoon gaat eten.


    -

    (...)

    Yeah sure. Denk je dat ze LoevxxZac gaat achterlaten als ze écht vriendinnen voor het leven zijn ofso? Je moet he gewoon goed aanpakken en zeggen: 'Tsjah, als jij dood wil dan is dat maar hé. Je weet alleen precies niet dat je ons hier dan achterlaat maar alsof dat jou nu wat kan schelen. Je denkt tóch alleen maar aan je lijn --'
    Ik zou het hard aanpakken, maar LoevxxZac moet het zelf weten natuurlijk.


    dat is 'n goeie!:) this misschein wel 'n beetje hard.. maar zo ben ik nu eenmaal :p
    hopelijk levert 't postief resultaat op..