• Ik had vandaag weer es last van mijn rug. Ik heb keivaak pijn in me onderrug en vanboven bij men schouderbladen. Vandaag was zo erg dat ik bijna door me benen gezakt was. Moest toen naar de dokter van ons moeder.
    De dokter waar we normaal gezien bij gaan heeft op donderdag vrij, dus gingen we bij een andere goeie dokter. Ik leg me probleem uit en dan zegt ze doodleuk dat ik scoliose heb. Het moederfiguur en ik denken alletwee van 'wtf'. Zegt de dokteres van, dat staat in uw dossier dat er al scoliose is vastegesteld sinds begin 2006. Die andere dokter had daar dus nooit iets van gezegd. En nu zegt die dokteres dat wss de meeste hulp telaat komt omdat ik niet meer ga groeien enzo. Goh, ik ka der niet tegen eh. Pff, die dokter had dat toen ook wel kunnen vertellen. -_-'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WOOW OMG =O


    Your make-up is terrible

    Dat kan echt heel erg zijn ... =O
    Je hele wervel kan vergroeien


    Your make-up is terrible

    Dat kan echt heel erg zijn ... =O
    Je hele wervel kan vergroeien

    Dat is die nu al. En alle hulp komt wss te laat. Maar ik moet tog nog RX-foto's laten maken en bij zo'n kinedingens een afspraak gaan maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Dat is die nu al. En alle hulp komt wss te laat. Maar ik moet tog nog RX-foto's laten maken en bij zo'n kinedingens een afspraak gaan maken.


    Wooow OMG =O dat vind ik echt gemeen voor je


    Your make-up is terrible

    Vind ik dus ook.
    Ons moeder en ik waren vroeger al vaker bij die dokter geweest met dat probleem. Hij zei toen wel dat me 2 benen niet evenlang waren en daardoor altijd rugpijn heb. En toen heb ik ook nog 2 keer RX-foto's moeten laten maken. En die heeft gwn niet gezegd dat het scoliose was. -_-'
    En anders zou ik of me moeder me dat wel herrinerd hebben. Want ik hoor net van het moederfiguur dat zij ook scoliose heeft, maar dat het te laat ontdekt was, en haar moeder had ook scoliose. Zit dus in de familie. Maar als die dokter het verteld had, zou ik dat verhaal al eerder gehoord hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    domme doktr!! jij hebt tg het recht om te weten wah er aan de hand is met je


    love is dead and dead is love

    Waarom zeurt iedereen toch altijd over doktoren? Wees blij dat ze bestaan, Gsus. Hij zal best een goede reden gehad hebben. Ik zou het bij hem eerst eens na gaan vragen voordat je zomaar conclusies gaat trekken.


    Bored.

    Waarom zeurt iedereen toch altijd over doktoren? Wees blij dat ze bestaan, Gsus. Hij zal best een goede reden gehad hebben. Ik zou het bij hem eerst eens na gaan vragen voordat je zomaar conclusies gaat trekken.

    Nja, wrm zou die niemand verwittigen? Niemand wist dat. Ik zie geen reden wrm hij dat niet zou vertellen. Ik heb toch het recht om te weten wat er in me lichaam afspeelt.
    En normaal zeur ik niet over dokters ofzo, ik heb niks tegen hun. Ik kom er zo goed als nooit, alleen voor een vaccinatie of onderzoek of weet ik veel wat.
    Maar ikzelf vind het wel een grove fout dat hij nooit iemand heeft verteld dat ik scoliose heb. Nu kan er zo goed als niets meer aan gedaan worden omdat mijn groeispurt al gehad heb.
    Als er toen iets aan gedaan werd, zat ik nu niet constant met rugpijn ed. Nu zal ik voor de rest van me leven met erge rugpijnen zitten, die minder of niet zouden geweest zijn als er 3 jaar trug wel iets aan gedaan werd. -_-'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Nja, wrm zou die niemand verwittigen? Niemand wist dat. Ik zie geen reden wrm hij dat niet zou vertellen. Ik heb toch het recht om te weten wat er in me lichaam afspeelt.
    En normaal zeur ik niet over dokters ofzo, ik heb niks tegen hun. Ik kom er zo goed als nooit, alleen voor een vaccinatie of onderzoek of weet ik veel wat.
    Maar ikzelf vind het wel een grove fout dat hij nooit iemand heeft verteld dat ik scoliose heb. Nu kan er zo goed als niets meer aan gedaan worden omdat mijn groeispurt al gehad heb.
    Als er toen iets aan gedaan werd, zat ik nu niet constant met rugpijn ed. Nu zal ik voor de rest van me leven met erge rugpijnen zitten, die minder of niet zouden geweest zijn als er 3 jaar trug wel iets aan gedaan werd. -_-'

    Vraag hem er dan gewoon naar. Maak een afspraak en praat erover met hem, maar ga niet zo over hem lopen lullen. Ik snap ook wel dat het kut is voor jou, maar hier schiet je geen flikker mee op.


    Bored.

    ik heb al sinds mn negende geen kruisbande aan mn linkerknie...
    de ene dokter zei dat het ziekenhuis had overdreven,en de andere heeft het nooit verteld omdat hij het niet als een probleem zag of weetikveel ?
    mijn groeischijf en miniscus konden beschadigd worden,en die kunnen niet meer gemaakt worden,dus dan zou ik mijn hele leven kreupel geweest zijn...
    nu moet ik worden geopereeerd,blaablaaa

    het is nu gewoon zo,ik vind het wel minder dat ik het nu pas weet,maar als de dokter geen probleem zag dan ws dat zo,
    okee het is erg voor jou,maar je weet het nu het is gewoon zo (:


    everybody needs a song.