• Ja, vandaag kwamen Rwayda [RwaydaROCK] & Lenssa vanuit Tilburg naar Dronten. Ze moesten 3 en een half uur met de trein. We haalden ze om half 12 op van het station in Lelystad op weg naar mijn huis. Toen iedereen er eindelijk was gingen we naar het dorp daar hebben we rond gehangen en valentijns cadootjes voor elkaar gekocht. Rwayda en Lenssa besloten dat ik grappig praate en vonden het nodig mij de heletijd na te doen ¬¬' We zijn met Sharon Kips van X-Factor op de foto geweest [/die woont bij mij in het dorp.] En lenssa viel met de fiets in de prikkelbosjes |:. We kwamen veel bekende tegen en het was reuzen gezellig. Steven en Tim kwamen er aan het eind nog bij en toen hebben we met z'n alle bij de kwaletaria gegeten. Ook hebben we nog in zo'n schoolbus gezeten die je misschien wel kent van de Amerikaanse films. Deze dag was er geslaagd. Ik mis ze stiekem nu al, ze zitten nu in de bus rchting Almere en gaan dan terug met de trein naar Tilburg!

    We hebben elkaar nu voor de 3e keer gemeet en het blijft super!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk, zelf heb ik nog niemand van Q. in het echt gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Leuk, zelf heb ik nog niemand van Q. in het echt gezien.

    Spijtig, het is namelijk wel leuk ik al 3 mensen van Quizlet. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    *jaloers op lenssa en rwayda*


    We can only learn to love by loving.

    meeten is leuk (: ik heb zelf nooit mensen van Q gemeet (hoeft ook niet) maar wel van een andere site. de 1e keer is altijd vet spannend, heb ong 4 mensen gemeet van die andere site.


    -

    *jaloers op lenssa en rwayda*

    Straks vind jij ook dat ik raar praat ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Spijtig, het is namelijk wel leuk ik al 3 mensen van Quizlet. :'D

    Dat zal wel. Nu ben ik jaloers.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    meeten is leuk (: ik heb zelf nooit mensen van Q gemeet (hoeft ook niet) maar wel van een andere site. de 1e keer is altijd vet spannend, heb ong 4 mensen gemeet van die andere site.

    Ja dat is altijd leuk. Ik ken ze al meer da een jaar, de eerste keer dat ik ze had gemeet was 14 juni bij Tokio Hotel. En daar had ik nog twee mensen van Quizlet gemeet en nog in walibi had ik ook met ze afgesproken :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat zal wel. Nu ben ik jaloers.

    dat was sarcastisch he?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat is altijd leuk. Ik ken ze al meer da een jaar, de eerste keer dat ik ze had gemeet was 14 juni bij Tokio Hotel. En daar had ik nog twee mensen van Quizlet gemeet en nog in walibi had ik ook met ze afgesproken :'D


    ik zei verkeerd, heb er 5 gemeet ;D 3 bij TokioHotel fandag, en toen 2 bij 4maart. En later dezelfde weer bij 14juni (:


    -

    (...)

    ik zei verkeerd, heb er 5 gemeet ;D 3 bij TokioHotel fandag, en toen 2 bij 4maart. En later dezelfde weer bij 14juni (:

    Leuk :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meeten is echt veeeeeeeeeet :D

    (...)
    dat was sarcastisch he?

    Nee


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Nee

    ö dat dacht ik ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    ö dat dacht ik ;$

    Sorry als dat misschien zo klonk. Maar het was niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Straks vind jij ook dat ik raar praat ö

    praat jij raar dan ?

    ik heb denk ik een vet accent zonder het te weten xP


    We can only learn to love by loving.