• Ja, vandaag kwamen Rwayda [RwaydaROCK] & Lenssa vanuit Tilburg naar Dronten. Ze moesten 3 en een half uur met de trein. We haalden ze om half 12 op van het station in Lelystad op weg naar mijn huis. Toen iedereen er eindelijk was gingen we naar het dorp daar hebben we rond gehangen en valentijns cadootjes voor elkaar gekocht. Rwayda en Lenssa besloten dat ik grappig praate en vonden het nodig mij de heletijd na te doen ¬¬' We zijn met Sharon Kips van X-Factor op de foto geweest [/die woont bij mij in het dorp.] En lenssa viel met de fiets in de prikkelbosjes |:. We kwamen veel bekende tegen en het was reuzen gezellig. Steven en Tim kwamen er aan het eind nog bij en toen hebben we met z'n alle bij de kwaletaria gegeten. Ook hebben we nog in zo'n schoolbus gezeten die je misschien wel kent van de Amerikaanse films. Deze dag was er geslaagd. Ik mis ze stiekem nu al, ze zitten nu in de bus rchting Almere en gaan dan terug met de trein naar Tilburg!

    We hebben elkaar nu voor de 3e keer gemeet en het blijft super!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    praat jij raar dan ?

    ik heb denk ik een vet accent zonder het te weten xP

    xd'

    ik schijn bekakt te praten en ja met zo'n bekakte r. en een normale g maar die is soms ook zacht enzo heel raar ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    praat jij raar dan ?

    ik heb denk ik een vet accent zonder het te weten xP


    volgens mij denkt niemand dat ie een accent heeft, maar buitenstaanders zeggen van wel ;D had ik ook, ik woon in Groningen en ze zeiden allemaal dat ik zo'n gronings accent heb, maar ik vind van niet (A)


    -

    (...)

    volgens mij denkt niemand dat ie een accent heeft, maar buitenstaanders zeggen van wel ;D had ik ook, ik woon in Groningen en ze zeiden allemaal dat ik zo'n gronings accent heb, maar ik vind van niet (A)

    stiekem denk ik dat je gelijk hebt. Want ik vond weer dat hun leuk praatte xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renee ik wil jou ook eens meeten. :]
    Ik praat pas raar, serieus.
    Ik herkende mijn eigen stem nieteens op films.


    Can I crash into your life?

    *is jaloers*
    Ik mag niet meeten O.o


    -

    LIEVERD<33333333 ik hads dit nog helemaal niet gezien, maar het was superleuk en gezellig! En wij gaan weer meeten op Groezrock ^^
    En en en en.. jij praat niet raar. Jij praat leuk met je leuke bekakte R n.n
    En volgende keer komen jullie naar Tilburg

    <3


    bla bla bla

    *is jaloers*
    Ik mag niet meeten O.o

    Je kan aan je ouders vragen of je mag meeten met een vriendin. Dan gaan ze gewoon mee. Doen mijn ouders ook altijd, niets mis mee hoor.


    bla bla bla