• Als je bent aan het eten, en je zegt POEP of iets anders ranzig is het meteen bij andere kinders 'Eewl, je bederft mijn eetlust!'. Ik snap dat niet... echt niet. Ik bedoel.. hoe kun je je eetlust bederven door middel van worden. Ofja, je snap het wel. Voor mijn part poep je lekker op de tafel, mijn eetlust bederf je niet. Wat vinden jullie?


    I live for the applause, you will die for it.

    Vind ik nou ook xD
    Als ze nou echt zouden poepen en ik eet zou ik ook geen honger meer hebben, maar gewoon woorden?

    Snap ik ook echt niet xD


    Let the Night embrace you

    Mijn eetlust bederft door programma's als Grossology ><. En das serieus!.


    I want my bloody cheese now!^^

    hm, bij ons aan tafel zeg ik dat wel eens dat ze mijn eetlust hebben bedorven maar dat komt ook omdat er zo'n jongen altijd den dinsdag pannekoeken bij heeft en dan propt hij dat er helemaal in. En dat is echt ranzig.


    c'est mon lamour pour toi.

    hihi..
    maybe.... ik weet niet.. misschien wel als er iemand gaat kotsen hoor.. maar de rest van de tijd eet ik gewoon vrolijk door :P
    mijn ouders doen dat ook altijd.. ben je gewoon aan het praten.. worden ze pissig. "eline, we zitten aan tafel"


    rawr! I'm a pirate

    Voor mijn part mogen ze schijt of de meest ranzige woorden in mijn oor schreeuwen, het doet me niets. Als mensen zo belachelijk doen, rol ik eens met mijn ogen, als ze naar mij kijken. Djezus. Maar waar je wel mijn eetlust mee kan bederven is praten over ongevallen met bloed, operaties etc. dan krijg ik braakneigingen, zowel aan tafel als niet aan tafel ^^


    -

    Daar let ik niet op, of ze dat zeggen of niet. Ik eet gewoon lekker verder (:


    -

    Bij dat woord verdwijnt mijn eetlust niet. ;D Maar moest er nu iemand op tafel gaan schijten of overgeven, dan zou mijn eetlust wel verdwijnen eigenlijk. ^^

    Nou, woorden bederven mijn eetlust niet maar als iemand kotst, schijt of weet ik veel wat doet aan tafel dan keert mijn maag ook.


    Innocence.

    Bij dat woord heb ik gewoon nog honger. Al zeg je iets heel smerigs, ik eet gewoon door. (:


    -

    eeeeuh mijn eetlust is verdwenen :|

    haha, ik ben wel zo overdreven. Dan zit ik met een lang gezicht mijn eten naar binnen te schuiven

    ik verlies mijn honger bijna nooit!:Y) Of ik moet ziek zijn..>'< maar dat is iets anders. Maar mijn oom had dat ook je zei nog maar; poep of hij had al plots genoeg...o,0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nja. Ik vind het toch maar goor als ze zoiets gaan zeggen. x3


    A. ikmisje.

    Probeer maar eens normaal te eten met mijn broers aan tafel, dan bederft je eetlust pas!


    I may not always be perfect, but I'll always try.