• hoe kan het dat ik niet meer ongesteld word o.o ?

    xx


    don't Worry...Be gay.

    Als je het pas geleden voor de eerste keer bent geweest ben je het vaak nog onregelmatig
    Of je bent zwanger x3
    Of ik weet het niet o.o

    Heb je seks zonder condoom gehad de laatste tijd? .o.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik moet ook deze week ongestelt worden.

    maar wat Hopeless als zegt; misschien ben je zwangerxD

    Als je het pas geleden voor de eerste keer bent geweest ben je het vaak nog onregelmatig
    Of je bent zwanger x3
    Of ik weet het niet o.o

    Heb je seks zonder condoom gehad de laatste tijd? .o.

    onregelmatig ?
    ow x3 mr eerst werd ik het wel om de maand en nu somaar ineens niet meer o.o
    en nee! nooit met iemand naar bed gaan zonder condoom!


    don't Worry...Be gay.

    en al zou ene condoom scheuren kom je daar oo kwel snel genoeg achter denk xd


    don't Worry...Be gay.

    nou als je eerst wel al heel veel keer achter elkaar regelmatig ben, en nu je ineens niet meer ongestelt wordt wanneer je het moest worden zou ik toch even langs de huisarts gaan denk ik, mijn nichtje had het namelijk ook, en bij haar zijn ze nu dingen aan het onderzoeken ofzo..


    Nvt

    oke o.o


    don't Worry...Be gay.

    maar ik weet het niet zeker he :O..


    Nvt

    Het kan ook door stress of drukmaken komen dat je ineens wat onregelmatiger bent. Of door ineens extreem veel te afvallen kan het ook helemaal van de kaart raken.


    Wie du mir, so ich dir.

    te weinig calorieën / ijzer / vitaminen..

    waarom denk je dat mensen met anorexia niet meer ongesteld of héél onregelmatig ongesteld worden?

    btw in de eesrte 2jaar vanaf de eerste keer dat je ongesteld bent geworden mag je heel onregelmatig zijn. sterker nog het is normaal tussen mijn eerste keer ongesteld zijn en tweede keer ongesteld zijn zat een half jaar! x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik ben nou ongeveer bijna een jaar ongestelt maar altijd al onregelmatig,, toen heeft me moeder gebelt naar de huisarts en die zei toen van dat het niet kwaad kon en alles, dus wat ik net zei weet niet of het zo is en alles. dat is wel verschillend.


    Nvt

    Gebruik je de pil? Ö
    zo niet dan is dat heel normaal iemand die geen pil gebruikt is meestal heel onregelmatig ongesteld.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Het kan onregelmatig zijn. Ik heb dat het ook gehad. ik was 2 maanden niet ongesteld geweest. Maar toen begon het ook pas met mijn ongesteldheid. toen had ik dat maar 5 keer gehad ofzoo


    Special Love <3

    wat hierboven allemaal wordt gezegt..
    gebruik je bepaalde medicijnen? moet je even goed de bijsluiter lezen want sommige hebben als bijwerking dat je een tijdje niet meer ongesteld wordt.

    Ik ben het heel regelmatig, maar dat ligt bij iedere persoon anders.
    Toevallig veel stress rond deze tijd? Gebruik je medicijnen voor een infectie die je hebt? Dat allemaal kan een oorzaak zijn.
    Als je geen maagd meer bent en je hebt het wel met condoom gedaan, hoef je je geen zorgen te maken.
    Het ligt gewoon aan de persoon zelf. In het begin was ik het ook heel onregelmatig, maar ik werd het 30 December 2007 en nu ben ik het heel regelmatig.


    Can I crash into your life?