• Hello mensen ^^
    Zoals sommige van jullie wel weten ben ik al ruim anderhalf jaar aan het kloten met mijn gezondheid en heb ik al bijna 5 jaar last van een onverklaarbare 'allergie'. Zelfs de dermatoloog wist niet wat het was.
    Nou, daar zijn we vandaag achter gekomen. Ik heb een zeldzame huidziekte, Urticaria pigmentosa genoemd. Het komt erop neer dat ik teveel mestcellen, cellen die niet afgebroken worden, in mijn lichaam heb. Die cellen maken histamine aan. Zodra die cellen hun histamine loslaten gaat al mijn bloed naar de kleine bloedvaten waardoor er tijdelijk te weinig bloed in mijn aders en slagaders stroomt, wat hoofdpijn, duizeligheid, afvallen, trillen en zuurstoftekort in de hersenen kan veroorzaken. Mijn uitslag was het eerste stadium van de ziekte. Inmiddels zit het in een vergevorderd stadium.
    Het is niet te behandelen, het is wel onder controle te houden met een berg aan medicijnen.

    Ik ben vandaag dus naar het ziekenhuis geweest en toen de arts urticaria pigmentosa als oorzaak noemde moest ik meteen een foto van mijn longen laten maken, een hartfilmpje laten maken en bloedprikken, voor de zoveelste keer. Ik was ook maar net dat kamertje uit en ik werd heel erg duizelig. Nog geen 5 seconden daarna viel ik flauw. Vanaf daar kan ik me niet veel meer herinneren.
    Vandaar dat ik de komende tijd nog minder online zal zijn dan ik al ben. Mijn excuses hiervoor. De andere mods zullen jullie graag met problemen helpen.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    Beterschap:Y) ook al is het niet te behandelen..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat erg voor je ö
    Sterkte (flower).


    -

    Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, jij kan er niks aan doen. Ik wens je veel sterkte, met alles wat er met jou gebeurd!

    En 5 jaar lang, dat zou ik niet uit kunnen houden. Ik vind het knap, ook omdat je er zo positief over denkt.


    a figment of your imagination

    BETERSCHAP!!! OMG! Ik wou dat ik iets voor je kon doen! (flower)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik was net vanalles aan het opzoeken. Ik ben wel opgelucht, eigenlijk. Niet dat je het hebt, maar dat je eindelijk wéét wat het is. Nu kun je het met de juiste middelen behandelen en breek je je hoofd niet meer over 'wat is dit toch!?'.
    Ik hoop dat je met medicamenten wat minder last zult hebben, want dit is echt een rotziekte.
    Anyway, let eerst maar wat op je gezondheid en zorg goed voor jezelf. Heel veel succes. <3

    Ik was net vanalles aan het opzoeken. Ik ben wel opgelucht, eigenlijk. Niet dat je het hebt, maar dat je eindelijk wéét wat het is. Nu kun je het met de juiste middelen behandelen en breek je je hoofd niet meer over 'wat is dit toch!?'.
    Ik hoop dat je met medicamenten wat minder last zult hebben, want dit is echt een rotziekte.
    Anyway, let eerst maar wat op je gezondheid en zorg goed voor jezelf. Heel veel succes. <3

    Ik ben ook blij dat ik eindelijk weet wat het is. Vijf jaar lang hebben ze over een diagnose gedaan. En nu weten we het eindelijk. Dat geeft toch weer een stukje zekerheid.
    Er is goed mee te leven, hoewel ik mijn hele leven vast zal zitten aan medicijnen.
    Ik zal op mezelf passen ^^


    Bored.

    ö, Heel veel sterkte, (flower)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Daarvoor hoef je je toch niet te excuseren! (: Je gezondheid gaat voor. veel beterschap (ookal kan je er niets tgn doen -_-)

    x

    (...)
    Ik ben ook blij dat ik eindelijk weet wat het is. Vijf jaar lang hebben ze over een diagnose gedaan. En nu weten we het eindelijk. Dat geeft toch weer een stukje zekerheid.
    Er is goed mee te leven, hoewel ik mijn hele leven vast zal zitten aan medicijnen.
    Ik zal op mezelf passen ^^

    Mooizo.
    Ik ben echt heel blij dat je het zo positief inziet. <3

    veel sterkte!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat is echt heel erg voor je meid!
    Echt veel magische beterchap wensen voor mij voor jou (flower).


    I found myself in Wonderland.

    Jij weet zelf waarneer je minder actief moet komen, en dit besluit is dapper van je (:
    Ik heb het beste met je voor <3

    Sterkte, en hopelijk kom je er snel weer wat bovenop en blijft de ziekte in bedwang.
    Je hebt wel geluk dat ze weten wat het is!
    Nja, sterkte!
    En hopelijk kom je snel weer meer online!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel veel sterkte ermee he, ik denk aan je enzo =]
    [/is niet goed in de gepaste woorden te gebruiken in zo een situaties, verexcuseer me^^]
    Zorg gewoon goed voor jezelf. <3


    Tanya is de beste.

    Heel veel sterkte (Y) (flower)


    Dit is mijn signature...