• Hello mensen ^^
    Zoals sommige van jullie wel weten ben ik al ruim anderhalf jaar aan het kloten met mijn gezondheid en heb ik al bijna 5 jaar last van een onverklaarbare 'allergie'. Zelfs de dermatoloog wist niet wat het was.
    Nou, daar zijn we vandaag achter gekomen. Ik heb een zeldzame huidziekte, Urticaria pigmentosa genoemd. Het komt erop neer dat ik teveel mestcellen, cellen die niet afgebroken worden, in mijn lichaam heb. Die cellen maken histamine aan. Zodra die cellen hun histamine loslaten gaat al mijn bloed naar de kleine bloedvaten waardoor er tijdelijk te weinig bloed in mijn aders en slagaders stroomt, wat hoofdpijn, duizeligheid, afvallen, trillen en zuurstoftekort in de hersenen kan veroorzaken. Mijn uitslag was het eerste stadium van de ziekte. Inmiddels zit het in een vergevorderd stadium.
    Het is niet te behandelen, het is wel onder controle te houden met een berg aan medicijnen.

    Ik ben vandaag dus naar het ziekenhuis geweest en toen de arts urticaria pigmentosa als oorzaak noemde moest ik meteen een foto van mijn longen laten maken, een hartfilmpje laten maken en bloedprikken, voor de zoveelste keer. Ik was ook maar net dat kamertje uit en ik werd heel erg duizelig. Nog geen 5 seconden daarna viel ik flauw. Vanaf daar kan ik me niet veel meer herinneren.
    Vandaar dat ik de komende tijd nog minder online zal zijn dan ik al ben. Mijn excuses hiervoor. De andere mods zullen jullie graag met problemen helpen.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    Heel veel sterkte en beterschap! x.

    Veel beterschaps

    Heel veel sterkte ermee he, ik denk aan je enzo =]
    [/is niet goed in de gepaste woorden te gebruiken in zo een situaties, verexcuseer me^^]
    Zorg gewoon goed voor jezelf. <3


    Wat Imke zegt ^^ Sterkte er mee en ik heb liever dat jij je beter voelt en wat minder hier bent, dan dat je veel hier bent maar je helemaal niet lekker voelt.

    (...)Wat Imke zegt ^^ Sterkte er mee en ik heb liever dat jij je beter voelt en wat minder hier bent, dan dat je veel hier bent maar je helemaal niet lekker voelt.

    Agree!


    No growth of the heart is ever a waste

    sterkte!!


    You're a star in heaven.

    Heeeeeel veel sterkte! (flower)

    zorg goed voor jezelf. (flower)

    Heel veel sterkte! <33


    Like everybody and trust no one.

    Heel veel sterkte! Hopen dat het snel minder zal worden <3


    I recycle my thoughts.

    Veel succes.. En veel beterschap!!


    Your Butt is Mine!

    veel beterschap(flower)


    Nvt

    Oh, wat naar voor je!
    Heel veel sterkte, en maak je maar niet druk over Quizlet hoor(flower)
    Gezondheid gaat voor.:)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wel beter dat je weet was 't is.
    Beterschap en sterkte met dingetje.

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Djeez.
    whoa.
    ik weet niet echt wat ik moet zeggen eigenlijk.
    ik ben blij, naja, blij in zekere zin voor je, dat je nu weet wat je hebt, inderdaad dat beetje zekerheid, wat je zelf al zei.
    ik hoop dat t met de medicatie allemaal goed zal lopen en dat je het een plek kunt geven enzo.
    heel veel sterkte<3


    i need you like a heart needs a beat.

    Heel erg veel sterkte(flower)


    Make a wish on a shooting star!