• Ik kan het niet schrijven, dus heeft Krullsel het even aangepast (: Ik had dus even een paar vragen voor jullie, in de hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden. Ik heb de flim nogsteeds niet gezien :x! ik snap er echt helemaal niks meer van -_-'
    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone?
    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    4. waar kan je ze kopen?
    5. wat is het eerste deel?

    Dankjulliewel. <3
    DROPDEADKIDO.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    1.ik weet wel dat er boeken zijn van de film,maar over een serie weet ik niets.
    3.ik heb de film gezien zonder eerst het boek te lezen dus...
    4.standaard boekhandel


    I need you like a heart needs a beat

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twinlight de filmserie & de gewone?
    Ja, schijnt dat de filmserie met foto's is en kleiner lettertyp en ander kaft. Maar ik denk dat er in dat deel ook delen worden weggelaten, zoals in de film.
    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    De eerste 2 zijn nu al te vinden. De andere twee heb ik nog geen idee.
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    Als je de boeken eerst leest denk ik dat je een beetje gaat teleurgesteld zijn in de film. Aléja, ik vind dat toch en dat heb ik wel bij andere boeken die verfilmd werden ook. (Harry Potter bv)
    4. waar kan je ze kopen?
    In de standaard zeker, iedere boekhandel denk ik wel.
    5. wat is het eerste deel?
    Twilight zelf. Daarna niewe maan (new moon), eclipse, breaking dawn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is Twilight xD
    1.
    Ja, je hebt
    Twilight - nl
    Nieuwe maan - nl
    Twilight - en
    New Moon - en
    Eclipse - en
    en volgens mij ook al breaking down - en ofz?

    en dan heb je van Twilight dus ook nog een film editie, das dus alleen van het eerste boek.

    2. Twee, deel 3 zou in september uitkomen maar dat verplaatst steeds, nu is de datum ergens begin april.

    3. Neee, ik heb het boek eerst gelezen ^^ Maar het kan natuurlijk ook andersom

    4. in de boekhandel :D

    5. Twilight.

    Het is Twilight xD

    wil jij dan even mijn titel aanpassen? [puppyeyes]

    Done :)

    Het is Twilight xD

    Eigenlijk >< Had het nog niet eens opgemerkt ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1. Je hebt de gewone Twilight Saga, maar het eerste deel, Twilight, heb je ook in een filmversie. Die is wat korter, zoals het in de film is.
    2. Nog maar twee, binnenkort drie.
    3. Nee, helemaal niet.
    4. Online site's zoals Bol, Cosmox, Proxis.
    5. Twilight.

    1. de gewone boeken, volgens mij is er alleen een filmeditie van boek 1.

    2. zoiezo 2:X

    3. natuurlijk niet. de boeken waren er eerst, daarna pas de film. (net als met Harry Potter dus)

    4. boekhandel/internet (bijv. bol.com

    5. Twilight


    I am an idiot, I move.

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone?
    Je hebt, de gewonen twilight saga, in het engels. Je hebt ook vertaling in Nederlands. Uhm, je hebt na de film ook een filmeditie gekregen. maar die is gewoon het zelfde alleen een andere kaft.
    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    2, april komt de 3de.
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    Mnee. Me moeder begreep het gewoon n_n
    4. waar kan je ze kopen?
    bol.com of boekhandels.
    5. wat is het eerste deel?
    1) Twilight
    2) Nieuwe maan
    3) Eclips
    4) Dageraad


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone?
    Dat is waar, er is alleen een andere kast.
    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    Er zijn nu 2 boeken in het Nederlands.
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    Hoeft niet.

    4. waar kan je ze kopen?
    Ik heb zelf Twilight & Nieuwe Maan in de Bruna zien liggen in het Nederlands. Eclipse en Breaking Dawn in het Engels bij Koops.
    5. wat is het eerste deel?
    Twilight > New Moon > Eclipse > Breaking Dawn > Midnight Sun *Moet nog uitkomen*


    I live for the applause, you will die for it.

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone?
    alleen de kaft verschilt

    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?

    twee tot nu toe,twilight en nieuwe maan,eclipse zou 3 april in't nederlands uitkomen,van breaking dawn is er nog geen datum

    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    eerst de boeken en dan de film,of andersom,het maakt nix uit

    4. waar kan je ze kopen?
    in standaard boekhandel enzo.

    5. wat is het eerste deel?
    twilight

    voor ik ff begin met antwoorden;; is na een maand nog altijd iedereen bezeten dr twilightt fwaaa? ;O

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone?
    verschillende kaften ;O
    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    In België drie (heb ze namelijk alle 3 al gekocht x3)
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?

    Nee ze ;O



    4. waar kan je ze kopen?

    Zeker in Standaard Boekhandel ;O



    5. wat is het eerste deel?
    Twilight ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    1. Ik las ergens, dat er een serie boeken is van Twilight de filmserie & de gewone? jup je ebt verfilmde boeken en de echte

    2. hoeveel boeken zijn er in het nederlands?
    4 maar er zijn nog maar 2 uit ofzo
    3. moet de de film eerst hebben gezien, voordat je de boeken kan lezen ofzo?
    eerst boeken lezen.. oke ik zag eerst film. maar eig is het beter als je eerst boeken leest

    4. waar kan je ze kopen?
    boekenzaken of internet

    5. wat is het eerste deel?
    twiligt - de levengevaarlijke liefde


    Love is the movement <3

    1,
    ze zijn het zelfde geloof ik, met alleen een andere kaft. Op de filmserie staan de filmmensjes namelijk.. EN hij is dunner(vraag me niet waarom) heb alleen de gewone saga gelezen..
    2.
    2 blijkbaar.. heb ze allevier in het engels gelezen..
    3.
    Ik heb eerst de boeken gelezen.. en voor mij was de film nogal een tegenvaller... Maar het maakt niet uit hoe je het doet.. eerst boek of eerst film
    4. Internet op boll. Maar ik heb ze allemaal van mijn bieb geleend (mijn allerliefste bieb heeft alle delen in het engels :))
    5.
    twilight --> new moon --> eclipse --> breaking dawn --> Midnight sun (maar midnight sun is er nog niet en is ook niet zeker dat hij komt..)


    rawr! I'm a pirate