• Haha ja ik durfde het steeds niet maar heb het toch gedaan maandag bij Hollywood Undead :'D
    Stagediven, [van 't podium op de mensen springen en crowdsurfen]
    My gosh :'D ik was zó bang, maarja ik moest nu wel o.o
    Nadat ik de twee vorige keren ookal niet was gegaan had ik een deal gesloten en kon ik niet echt meer terug.
    Stond erna nog wel even lekker te trillen maar gelukkig vingen ze me wel _O_ Godzijdank.
    De andere dude, met wie ik sprong, viel wel keihard. |D Echt sneu.

    Iemand anders al een keer gedived? o.o

    (...)
    Nou ik scheet van te voren wel mooi 4237645 kleuren @_@

    wahaha :]
    dan scheet ik er wel, 4237646 kleuren :]

    Ik wil het wel eens doen, maar het lijkt me nu niet bepaald dat ze dat op een Tokio Hotel concert gaan doen. Alle die wannabe-scene queens zijn bang om hun met-panter-gelakte-nagels vuil te maken en zo niet in aanmerking komen om Bill/Toms vriendin te worden.

    Echt sneu, heel sneu.


    rules don't stop me

    nope^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    haha nee dat kan ook niet :') Daat kom je 't podium niet eens op.
    Al zou je wel gewoon kunnen crowdsurfen o.o
    Hmm ligt zeker vet zacht op al dat 'scene haar' :'DDD
    En ze staan allemala vet dicht op elkaar dus echt vallen ken niet o.o
    ideaal.

    Dat is inderdaad waar, maar dan worden ze weer boos omdat hun haar door de war zit en dan kunnen ze weer geen vriendin worden van Bill of Tom. Want je kent ze he, al die miljoenen meisjes denken namelijk allemaal dat ze een relatie met Bill en/of Tom krijgen.
    Die arme kerels krijgen het nog druk de komende jaren!


    rules don't stop me

    Nog niet gedaan, niet van plan ook. ^^

    [toen ik de titel zag dacht ik dat er 'stage dieven' stond. xD ]

    Euh neej x) Ik weet niet eens hóé en wanneer je dat zou moeten doen x)

    Euh neej x) Ik weet niet eens hóé en wanneer je dat zou moeten doen x)


    Je gewoon in het publiek laten vallen en dan maar vurig hopen dat ze je vangen.


    rules don't stop me

    Nog nooit gedaan, en ik hoef ook nog niet echt dood, dus zal het ook noooit doen.[/mietje]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Krijg je straks zo een vent van 200 kilo op je hoofd. Maar ik zou t sowieso niet doen, dan kan iedereen gewoon aan je zitten [in je kont knijpen enzo] en ik ken iemand waarvan de schoenen waren gestolen toen die stagedivede. o.O Bovendien, als ze je niet vangen heb je nogal probleem.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Niemand wil mijn schoenen. Met die gaten erin enzo :'D Heb je toch niets aan.

    En tja ik was ook bang voor het niet-vangen, maar het vallen schijnt mee te vallen. ^^'

    Maargoed zolang je maar niet 4x achter elkaar gaat vangen ze je meestal wel, als meisje zijnde. Jongens pleuren vaker.

    En hoe je 't doet? :'D Nou je gaat 't podium op, of in mijn geval wordt erop gehezen door een vriend of bandlid, en dan spring je lekker in het publiek, op je rug of buik. Watever you like. En dan blijf je even op de mensen liggen, en duwen ze je vet hoog :'D En dan vlieg je en gooien ze je opzij, daar weer omhoog, tot je valt omdat mensen je niet meer willen vasthouden.

    Maar, er staan toch bands etc op het podium? --' Sorry, ik ben écht achterlijk vandaag >,<

    vet stoer! ik wil oooook. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar, er staan toch bands etc op het podium? --' Sorry, ik ben écht achterlijk vandaag >,<

    Ja dus? :'D Daar kun je gewoon naast gaan staan als je wilt. Boeit niemand wat 8D
    Tenzij het een arrogante band is en ze dat niet willen. Dan mag je vaak ook niet diven.

    (...)
    Ja dus? :'D Daar kun je gewoon naast gaan staan als je wilt. Boeit niemand wat 8D
    Tenzij het een arrogante band is en ze dat niet willen. Dan mag je vaak ook niet diven.


    Haha nice dan 8D Hollywood Undead is dus niet zo'n arrogante band :Y) -kent ze niet-