• Hello.
    Ik en nog 2 vriendinnen wáren op msn. En toen had een jongen ons toegevoegt. & toen deed hij de cam aan, en toen zagen we zijn piemol --'.
    Hélemaal in shock-toestand. Toen de volgende dag gingen we weer op msn. En toen was hij ook online. En toen ging hij weer praten enzo. En toen gingen we zeg maar de cam aandoen. En hij ook. Wij dachten, zijn hoofd. Maar neehoor. Weer zijn piemel. En wij hadden de cam zegmaar zo gericht, dat hij ons hoofd niet zag. Niét met de bedoeling dat de cam op onze tieten waren gericht. Toen dacht hij dus dat we camsex wouden, maar dat was niet zo. Toen ging hij vet lullen dat we onze tieten moesten laten zien. Toen flipte me vriendin helemaal tegen hem, en toen ging die weg :'D.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ghehe X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Eerlijk, ik had gezegt ik kan je aangeven, wegens privecay schending en ik sleep je voor de rechter. een iemand dacht toen dat ik een grapje maakte, toen vroeg ik zijn adres volgende dag van mij aan zijn deur een advocaat^^


    Some angels have no wings.

    HAHA,
    Dat was echt vies :'D.
    En uiteindelijk ben ik mooi tegen hem gaan flippen vieze pedofiel.
    Maarja, ik heb me wel doodgelachen.
    en hij had echt veel schaamhaar GATVER.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Enw arrom deed je hem dan een tweede keer aan als je toch al weet dat hij een pedo is. ? x3


    A. ikmisje.

    Omg


    We can only learn to love by loving.

    OMFG xD


    love is dead and dead is love

    dat soort gasten zijn vet gestoord xD
    bij mij op school in mijn klas, hebben
    zen een soort familie bedacht, een jonge die noemen ze oma henkie, mij tante Tjan, en nog een paar ander kinde opa nog wat en baby kindje en al en bij elkaar eet de familie, familie pedo xD

    Raar verhaal.
    Je had die dude meteen moeten verwijderen... ¬¬

    Ja idd!:|

    Toen ik 10 ofzo was had ik ook zo eens iemand in mijn lijst. Hij vroeg zo heel plots of ie zijn cam mocht opzetten. Ik dus ja zeggen want ik wist niet dat ie zoiets ging doen en lap xD


    Let the Night embrace you

    oeeeh eng.

    zoiets heb me zus meegemaaakt.

    klinkt eigenlijk best grappig xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ook stom eigenlijk dat je de webcam de tweede keer weer eens aandeed.


    Mee eens.


    Can I crash into your life?

    Zoiets is eigenlijk heel gevaarlijk. Als dat soort mensen helemaal hun eerste stap hebben gezet, gaan ze steeds verder. Gelijk verwijderen, en al het contact vermijden.
    En het is wel dom dat jullie uberhaupt die cam aandeden.


    Can I crash into your life?