• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 okt 2020 - 21:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



          'Als ik je niet beter kende zou ik zeggen dat je bezorgd was.' Damon grijnsde en zette zijn gave weer een paar tikken hoger. Dezi's liedje was al even voorbij, dus hij kon nu wel weer terug verhuizen naar zijn oude plekje. Misschien sprak hij haar zelf aan als zij dat niet deed. Wie weet. 'Veel plezier verder vanavond. Turn that frown upside down!'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          'Uh-huh. Niks. Sure.' Jester grijnsde en porde Onyx met zijn eigen ellenboog terug. 'Als jullie die marathon maar bij Nish houden dan, anders voel ik de horror-vibes nog door de muur heen. Ga ik als wraak keihard Tinkerbel kijken om weer gerust te kunnen slapen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    "Beetje shaky," zei ze, terwijl ze haar handen liet zien die lichtelijk trilden. Ze was toch wel erg geschrokken van Fersephone bleek nu. Vienna begreep niet zo goed wat ze nu in haar hoofd gehaald had, waarom ze zo ontzettend woest was. Maar dat was voor een andere keer. Met een glimlach keek ze naar Darian op. "Komt wel goed."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Zelfs al maakte Jester maar een grapje, het voelde toch ongemakkelijk dat hij suggereerde dat zijn vriendschap met Nish iets anders was dan dat hij dacht dat het was. Hij wilde dat helemaal niet. Dat drama dat Jester en hij net achter de rug hadden hoefde zich echt niet bij Nish en hem te herhalen. Zo had hij nooit naar zijn vriend gekeken en hij vond het opeens ongemakkelijk om dat wel te doen. Nish wist hoe Onyx’ gevoelens zijn vriendschap met Jester naar de klote hadden geholpen en hetzelfde had ervoor gezorgd dat Nish ook zijn beste vriend was kwijtgeraakt. Hij sloeg zijn blik neer terwijl hij zich afvroeg of hij sowieso ooit nog voor iemand zou voelen wat hij voor Jester gevoeld had. Meestal had hij zich er kapot aan geïrriteerd, maar toch… gaf het vooruitzicht om nooit meer die idiote vlinders te voelen hem een vreemd leeg gevoel.
          ‘Was jij weleens eerder verliefd geweest?’ vroeg Onyx zich af.
          Natuurlijk wist hij wel dat Jester eerder een relatie had gehad, maar hij hoorde Jester nooit over Sarah – terwijl ze notabene nog gewoon op school zat – en hij geloofde niet dat dat was omdat hij iets opkropte.
          Misschien voelde je zoiets maar één keer in je leven en was het nu voor hem alweer voorbij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Wil je er iets over kwijt? Had het – met mij te maken?’
          Diep vanbinnen wist hij het antwoord wel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'In verschillende maten?' Jester haalde zijn schouders op. 'Ik vond Sarah echt leuk. Ednoces zijn we allebei vergeten dus dat is nooit gebeurd en daarna kwam jij.'

    [ bericht aangepast op 12 okt 2020 - 13:49 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Hoe kun je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit gesproken hebt?’ vroeg Onyx zich af. Hij meende zich in ieder geval te herinneren dat Jester gezegd had dat hij nooit een woord met Ednoces had gewisseld en hij wist niet zo goed hoe hij dat moest rijmen met zijn eigen gevoelens. Hij vond het ergens verwarrend dat hij dat dan gelijktrok aan twee mensen met wie hij een relatie had gehad en die hij wel daadwerkelijk kende. Dat hielp hem dus ook niet veel verder. ‘Waarom ging het eigenlijk uit met Sarah?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Alles schreeuwde in haar dat ze erover wilde praten, dat ze hoopte dat Darian de oplossing had. Dat ze haar hart kon luchten over alle wisselende gevoelens die ze voelde. Ze voelde aan haar water dat Darian ook best wist waar dat gesprek over ging. Maar in plaats van dat ze de ook echt tegen Darian zei, hoorde ze zichzelf zeggen. "Ik wil niet ook jouw avond verpesten." Een kleine glimlach sierde haar gezicht. Waarom kon ze hem nu niet gewoon vertellen wat haar dwars zat? Misschien vanwege het feit dat ze zelf er nog niet helemaal uit was wat haar dwars zat.
          Vienna draaide zich om en begon langzaam het terrein op te lopen. Als ze het al gingen bespreken, dan niet hier voor de deur.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    Precies wat hij ook tegen zichzelf had gezegd.
          ‘Ach ja, van het feestje heb ik toch al niet veel meegekregen. Als je maar weet dat je het wel bij me kwijt kunt. Als je zou willen. Maar we kunnen ook ergens anders over praten. Of voor mijn part onze zweefboards ophalen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Omdat... iemand leuk vinden en van iemand houden iets anders is? Verliefdheid verdwijnt. Het was leuk met haar, maar als de verliefdheid wegzakt dan worden al die kleine dingetjes irritant, die eerst juist lief waren. Als ik er nu achteraf op terugkijk dan is er ook niet iets van haar wat me is bijgebleven ofzo. Als in, natuurlijk herinner ik me haar wel, maar de mensen die echt iets in je leven betekenen, daar ga je dingen van overnemen, weetje? Je hebt het zelf eigenlijk niet door, maar je gaat hun gedrag imiteren. Bij Sarah had ik dat absoluut niet, hoewel je de vraag kan stellen of een maand daarvoor wel genoeg was. Verder... tja weetikhet? Het leven ging door.' Jester haalde zijn schouders op. 'Het was mutual, zoals ik zei.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx dacht daar over na. Dus verliefdheid verdween? Was dat wat ook bij Jes was gebeurd? Had Jester zich aan bepaalde eigenschappen geïrriteerd? En waarom leek het bij hem zelf dan andersom te gaan? Hij had Jester jarenlang bloedirritant gevonden, daarna was hij op de een of andere manier van hem gaan houden en pas toen het over was, geloofde hij dat hij écht verliefd was geworden. Of was dat toch iets heel anders geweest? Hij slaakte een zucht. ‘Veel te ingewikkeld.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester haalde een schouder op. 'Jup, best wel. Maar aan de andere kant, als verliefdheid verandert in houden van, dan is het mooi. Ook die kleine kutdingetjes, want die zijn dan helemaal niet kut.' Ondertussen waren ze bij de rand van het bos aangekomen en Jester kroop achter Onyx aan door het gat. 'Dus, wil je nu horen over de bloemetjes en de bijtjes? Want weetje, als twee mensen heel veel van elkaar houden...'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    "Dankjewel, dat is lief van je." De woorden waren eruit voor ze er erg in had, maar ze meende ze ook echt. Ze wendde even ongemakkelijk haar gezicht af en voelde haar wangen warm worden. Vast van de kou. Ik voel gewoon de koude lucht erlangs heen gaan.
          Ze dacht na over zijn laatste woorden. Haar zweefboard ophalen? "Ik heb er niet meer op gestaan sinds woensdag," gaf ze eerlijk toe.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2020 - 17:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Het houden van vond hij nog een veel ingewikkelder verhaal. Hij hield ook van Adam en van Nish, maar op verschillende manieren, en Jester op nóg een andere manier. En hoe hij nu van Jester hield, was ook nog anders dan een paar uur geleden, of zes weken geleden.
          Mensen haten was overduidelijk makkelijker.
          ‘Mensen als jij en ik bedoel je? Dan wat?’ vroeg hij ietwat uitdagend. Hij draaide zich naar Jester toe toen hij weer overeind was gekomen, zich afvragend wat Jeser daar in vredesnaam nu mee wilde zeggen, aangezien zij nooit verder waren gegaan dan zoenen en net nog herhaaldelijk hadden gezegd hoeveel ze van elkaar hielden.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2020 - 17:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Oh. Dan is het in het donker niet zo slim om het opnieuw te proberen. Heb je nog last van de val?’ vroeg hij zich af.


    Every villain is a hero in his own mind.