• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:06 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Oh nou, ik laat mensen het gesprek beginnen, anders is het áltijd stil heur :Y) Maar jij kan misschien ene gesprek beginnen met njha ik zou het zelf ook niet weten, lief. Want ik ben zelf nogal een zielig/stil typetje dat nooit een gesprek begint x)

    daar maakt ik me ook zorgen om de 1e keer. maar het ging gewoon echt vanzelf :p kan verder niet zoveel zeggen daarover.


    -

    viedeogame schreef:
    daar maakt ik me ook zorgen om de 1e keer. maar het ging gewoon echt vanzelf :p kan verder niet zoveel zeggen daarover.

    Ja maar kijk!x'] Hoe begin je nou zo'n gesprek.hij komt,Je zegt hoi,alles goed. EN DAN? :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    gaatechtvanzeeelf.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je moet gewoon zomaar, spontaan een gesprek beginnen.
    Je kunt zeggen van: wie is je lievelings artiest/band?
    Als ie antwoordt kun je ingrijpen en het gesprek verder uitbereiden. Bij mij werkt dat altijd.


    Veel succes;)

    xLoveIsDeadx schreef:
    gaatechtvanzeeelf.

    Serieus,of je me nou gelooft of niet.Bij mij is dat dus echt niet zo! ik heb wel vaker afspraakjes gehad,en dan komt zo'n jongen en dan is het 'hoi,alles goed?'.Geeft hij antwoord enzo,en dan vraagt ie mij. en dan geef ik antwoord,en dan vraag ik meestal of ie nog wat gedaan heeft.Maar daarna,ik heb dan geen idee! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)
    Serieus,of je me nou gelooft of niet.Bij mij is dat dus echt niet zo! ik heb wel vaker afspraakjes gehad,en dan komt zo'n jongen en dan is het 'hoi,alles goed?'.Geeft hij antwoord enzo,en dan vraagt ie mij. en dan geef ik antwoord,en dan vraag ik meestal of ie nog wat gedaan heeft.Maar daarna,ik heb dan geen idee! Ö

    dat is dan wel heel verneukt. vraag anders naar zijn school, opleiding, vrienden, sport of begin over onzin. dat laatste werkt altijd fantastisch bij mij :'D zijn liefdesleven is ook een goed onderwerp. en meestal stelt hij dan wel vragen terug die jij kan beantwoorden. en zo niet, dan is het gewoon een ongeïnteresseerd kind. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoen hem, want dan hoef je niets te zeggen.

    Joke.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dat is dan wel heel verneukt. vraag anders naar zijn school, opleiding, vrienden, sport of begin over onzin. dat laatste werkt altijd fantastisch bij mij :'D zijn liefdesleven is ook een goed onderwerp. en meestal stelt hij dan wel vragen terug die jij kan beantwoorden. en zo niet, dan is het gewoon een ongeïnteresseerd kind. -.-

    Ik kan beter maar niks vragen over zijn liefdesleven ofzo,want hij heeft het daar best wel zwaar in gehad. Zijn school weet ikal,want daar kom ik dit jaar ook nog op school! x'D Sport doet ie volgens mij niet eens.En onzin,zoals wat? :P


    Sometimes it's best not to care.

    Waar ken je hem van? Een site? Klets daar over.

    Krulliful schreef:
    Waar ken je hem van? Een site? Klets daar over.

    Nee,ik ken hem eigenlijk al best wel lang.Niet dat ik met hem omging.maar ooit had ik een vriendje,en toen gaf hij die msn van die jongen die ik NU leuk vind.En nu pas hebben we echt contact enzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Lovejoy schreef:
    Zoen hem, want dan hoef je niets te zeggen.

    Joke.

    zou wel makkelijk zijn hè? n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lovejoy schreef:
    Zoen hem, want dan hoef je niets te zeggen.
    Joke.

    Dít vind ik een goeie tip!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lovejoy schreef:
    Zoen hem, want dan hoef je niets te zeggen.

    Joke.


    Omg! x'D lijkt me niet zo verstandig hea. :P


    Sometimes it's best not to care.

    Gewoon, wat je vandaag/pas is overkomen, vraag wat zn favoriete film is, en gewoon praten over dingen die je leuk vind, vragen wat hij leuk vind etc. ;-]


    Mew <3