• Hallo iedereen :'D
    ik wil heel graag een tattoo zelf zetten. [Doe je met een naald en inkt] maar het lukt me nog niet helemaal..
    heeft iemand hier een tattoo? de vraag is: Doet dat pijn? ik weet dat dat voor iedereen verschillend is maar toch..

    xoxo'


    bla bla bla

    ZELF?!
    Meid, ik zou dat dus niet gaan doen hea

    ZELF?!
    Meid, ik zou dat dus niet gaan doen hea

    ik weet ook niet helemaal of ik het moet doen, maar van mijn moeder mag ik er geen dus ja.. dan maar zo x'D


    bla bla bla

    Je hebt zelfs kans dat het bij een tatooshop mis gaat. Dan zou ik het helemaal niet zelf doen.
    Maar je moet het zelf weten.
    Ik zou het niet doen.


    Can I crash into your life?

    ik ng niej mr me broer wel en hij zei dah het best pijn deed in het begin


    love is dead and dead is love

    Zelf zetten is zo pijnlijk:|, ik zou het echt niet zelf doen. Grote kans dat het gaat ontsteken ofzo. Je kan dan beter wachten tot je 18e en er dan 1 in een shop laten zetten.


    I am an idiot, I move.

    Zelf doen is echt slecht voor je.
    Het kan wel maar de kans op een infectie is like 10000 maal groter en dan heb je straks een hele verkutte plek op je lichaam.
    Wacht gewoon tot je oud genoeg bent. Als je zo jong bent wil je sowieso om de haveklap iets anders en vind ik het zelf nogal dom om te doen.

    Oké jullie hebben we overtuigt.. Het lukte me ook voor geen meter --' nu moet ik nog langer wachten. Ach ja..

    Sluit dit topic maar.


    bla bla bla