• Hee Hallo!
    Ik zet gister met een vriend op msn en we hadden het er over welk eten wel en niet goed was voor je gezicht.
    Maar welk eten is volgens jullie NIET goed voor je gezicht(Puistjes)??

    Daar geloof ik niet zo in eigenlijk.


    waar geloof je niet in??

    behe, volgensmij ligt het gewoon bij iedereen anders. Het ene huidtype krijgt sneller puisjes dan anderen volgensmij.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    puistjes koemn er puur, dat er veel talg in je huid ... en daar komen puistejs door^^

    Haar geef ik gelijk (A)
    Het is wetenschappelijk bewezen dat puistjes krijgen niet afhankelijk zijn van wat je eet. Het is enkel hoeveel talg je talgkliertjes aanmaken. Sommige hebben dat harder dan anderen, sommige zelfs bijna niet. Je maakt extra veel talg aan in de puberteit en wnnr je zwanger bent.
    Ik weet niet in hoeverre het klopt voor drinken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van Mayonaise ;)

    Puistjes krijg je niet door bepaald eten!

    dat krijg je door teveel talg ofzo..:S

    volgens mij krijg je van eten niej eens puistjes


    love is dead and dead is love

    ongesteltheid, maar dat is geen eten. ik weet niet voor welke eten, patat zoiezo. dingen die je in vet kookt. ik heb ze zelf ook dus luister maar naar mij.x'D

    het klopt de hoofdorzaak is talg, maar als je je gezicht goed schoonmaakt 's ochtens en 's avonds
    dan is talg niet echt het probleem niet en het ligt óok aan je huidtype, ik heb van nature een hele vette huid, en yup dat is ook veel puistjes..
    eigenlijk klopt bijna alles wel wat hier staat. tijdens je menstruatie heb je door bepaalde hormonen ook weer mee last van puistjes enzovoort.
    er zijn een heleboel oorzaken voor puistjes ;]
    zo heb je ook rokers-acne, als je rookt kan je ook puistjes krijgen idd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik krijg niet specifiek van bepaalde dingen puistjes.. maar het ligt er gewoon aan waar je lichaam op reageerd.. sommigen hebben chocolade.. of op aardbeien.. het verschild ^^


    ~

    volgens mij salami ofzo... in ieder geval vet eten.


    I am an idiot, I move.

    De een heeft er heel veel, de ander helemaal niet.
    Ik zit er tussenin.


    Can I crash into your life?

    Iedereen die zegt dat je van chocolade puistjes krijgt, is fout :Y) Ik weet niet echt een product waarvan je puistjes krijgt, maar zeker niet van chocolade. x


    Walkin' in line.

    nou gezond eten helpt tegen puisten net zoals je huid goed verzorgen natuurlijk...
    helaas een slechte gewoonte van me ik kan geen genoeg krijgen van junkfood ¬¬
    je huid verzorgen helpt wel...
    (hoe grondig ik het sochtens en savonds ook was en hoe goedi k het ook verzorg ik heb echt een vette huid vooral mijn gezicht de rest is te droog dus als iemand daar nog iets op weet ><)


    A Noble was Born in Chaos

    vet voedsel. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Chocolade en mayonaise vergroot, naar het schijnt, de kans.