• Bweh, ik vind t echt spannend. o_o
    nog meer mensen die t kijken? ^^
    wie zal de mol zijn? =D
    vanavond weer, jieeeh. :'D

    Ja, dat kijk ik! Ik zou het echt niet weten wie de mol is. Ik dacht Sebastiaan, maar die is eruit =,=. Dus, nu denk ik Dennis of Froukje, denk ik x'D. Nee, ik zou het echt niet weten O.o.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    John, denk ik. (:


    Can I crash into your life?

    Ja, dat kijk ik! Ik zou het echt niet weten wie de mol is. Ik dacht Sebastiaan, maar die is eruit =,=. Dus, nu denk ik Dennis of Froukje, denk ik x'D. Nee, ik zou het echt niet weten O.o.

    ben ik nou ontzettend dom? froukje was er toch uit? :x

    ik weet niet wie de mol is, viv denk ik. of dennis. maar dennis mag t niet zijn. ^^

    Nee, ik kijk het niet. En ik weet zelfs niet over wat het gaat.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, ik kijk het niet. En ik weet zelfs niet over wat het gaat.

    Het is een groepje bekende Nederlanders die op reis gaan naar een bepaald land. Een daarvan is de Mol, maar dat weet alleen die persoon zelf. Het is de bedoeling zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen. Dit valt te verdienen met opdrachten. Als mol moet je proberen alles zo onopvallend mogelijk te laten mislukken. Iedereen moet raden wie de mol is, en aan t eind van elke uitzending de test maken. Degene die de meeste fouten heeft die gaat eruit. In de finale zijn er dan nog drie mensen over. De mol, de winnaar en de verliezer zegmaar.
    De winnaar is degene die uiteindelijk de mol raad en de meeste dingen goed heeft beantwoord etc. Die krijgt het geld uit de pot. ^^

    (...)
    Het is een groepje bekende Nederlanders die op reis gaan naar een bepaald land. Een daarvan is de Mol, maar dat weet alleen die persoon zelf. Het is de bedoeling zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen. Dit valt te verdienen met opdrachten. Als mol moet je proberen alles zo onopvallend mogelijk te laten mislukken. Iedereen moet raden wie de mol is, en aan t eind van elke uitzending de test maken. Degene die de meeste fouten heeft die gaat eruit. In de finale zijn er dan nog drie mensen over. De mol, de winnaar en de verliezer zegmaar.
    De winnaar is degene die uiteindelijk de mol raad en de meeste dingen goed heeft beantwoord etc. Die krijgt het geld uit de pot. ^^

    Leuk, maar ik woon niet in Nederland. Dusja, ik kan het niet kijken. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    arm kind. ]:
    kijk het op uitzendinggemist.nl
    ^^

    Nja, misschien. Als ik zin heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik denk ook Jon (volgens mij is het Jon maar het kan ook John zijn hoar)

    rick
    ik heb het niet gezien eergister. wie is eruit ?


    when words fail, music speaks.

    rick
    ik heb het niet gezien eergister. wie is eruit ?


    Rick;)

    IK zit nog steeds op Viv. en Dennis. Ik vind dat de rest veel te veel zichtbaar molt, meestal laten ze de molacties van de echt mol amper zien.


    I am an idiot, I move.

    ik weet ni eens wt het is .____.
    is iets Hollands zeker? [/is Belg Xp dus kan da dan ni zien op haar zenders want ze kijkt daar nooit ni naar xD]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hier in België hebben ze ook nog zo eens een programma gehad, maar ze maken dat nu niet meer. Jammer, ik vond dat altijd leuk :p

    LOL
    xox


    I'm locked away inside this grave

    ik kijk het meestal;... ik denk dat die vivienne of hoe je het ook schrijven moet de mol is..maar ik weet niet of die er al uit is...heb 2 of weken niet meer gekeken..naja...
    xx