• haai:Y)
    Nhja ik weet het dus niet zeker,maar een jongen zei op msn tegen mij ; Nederland is misschien door,omda Rusland drugs heeft gebruikt.
    Nou weet iemand of dat waar is?:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    huh, ik ook niet. Maar wel vet toch.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik kan het btw ook niet vinden op internet.
    http://www.vi.nl/msn_index_plus.html


    You'd took my breath but I'll survive.

    zou ik zo graag willen miss komt het nog het is afwachte;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb dat niet gehoord, maar wel dat we misschien de wedstrijd moesten over spelen, vanwege de ingetrokken kaart. Maar reken er maar niet op heur schatten. ;)
    Ze zijn nu allemaal weer thuis, zal waarschijnlijk te veel gedoe worden.

    Bovendien klinkt het als een roddel. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik hoorde het
    maar
    KNVB wilt niet meer verder want de jongens zijn al op vakantie. en ze zijn ook niet in hoger beroep gegaan tegen de afgekeurde rode kaart. dus ze hebben er eigenlijk ook niet egt recht op meer. en die blauwe tong komt door de gaterade (zo'n drankje) en guus hiddink dronk het ook dus dat zou betekenen dat hij ook dopping gebruikt. dus niet. het is geen dopping. ik heb het uitgezocht. het is kleurstof


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik hoorde het
    maar
    KNVB wilt niet meer verder want de jongens zijn al op vakantie. en ze zijn ook niet in hoger beroep gegaan tegen de afgekeurde rode kaart. dus ze hebben er eigenlijk ook niet egt recht op meer. en die blauwe tong komt door de gaterade (zo'n drankje) en guus hiddink dronk het ook dus dat zou betekenen dat hij ook dopping gebruikt. dus niet. het is geen dopping. ik heb het uitgezocht. het is kleurstof


    Hmmm..:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Japs, dat klopt x) Kutgatorade. x)
    Maar ik dacht sowieso al niet dat ze door zouden gaan, ik bedoel, de teleurstelling was te groot.

    Maar, dit was dus weer eens een opgeblazen feitje. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    over 2 jaar weer een kans(cool)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weeeekaaaa, here we cooome!! En Italie en Frankrijk - prepare.. -mwuahahaha-(6)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Maar ze deden dit jaar echt wel goed hoor !


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maar ze deden dit jaar echt wel goed hoor !

    daar ben ik het mee eens
    behalve tegen rusland zelfs mijn parkiet kan beter voetballen. ja mijn parkiet voetbalt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whahaha, dat wil ik zien. xD
    Maar, ze hadden op zich hele goede acties, maar dat was heel kort en erg tijdelijk, en je kon zelf ook gewoon voelen dat het 'gevoel' er niet was, zoals ze dat zelf zo leuk zeiden. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    idd
    en dan die mensen die zeggen dat het door het verlies komt van boularouz zijn kindje. hebben zwaar ongelijk. hij zei zelf dat hij kon spelen. en het zijn volwassen mannen dus die moeten zich daar even over heen kunnen zetten. en het was alleen maar goed geweest als ze door waren gegaan dan hadden ze minder tijd om er bij stil te staan. en ze zouden dan kampioen worden voor zijn kindje.

    dat was mijn ratel verhaal


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Géén Idee, Maar Vanavond speelt Duitsland tegen Rusland, en hopelijk wint duitsland dan (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja, ik ben het wel met je eens.
    Maar ik vond we dat hij onnodig veel fouten maakte de laatste wedstrijd. En nu kun je zeggen dat dat lullig is om te zeggen vanwege zij kindje, maar dan had hij maar niet moeten spelen... [/mening] Verder vind ik het echt heel zielig enzeu, maar toch, je moet toegeven, ik heb gelijk. ^^

    (Enne, bij offtopic topic over Pavje. ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!