• Ik had het idee om een eigen forum te maken, samen met Mitchell.
    Dit zal dus geen standaard forum worden zoals je ze gemakkelijk aan kan maken via internet, maar zelf gebouwd, met allerlei extra dingen die handig zijn bij het RPG'en. Ik vroeg me af of er animo voor is en of jullie nog dingen hebben die jullie er graag in terug zouden zien.



    Vanaf vandaag zal de site bereikbaar zijn op http://www.rpgrealm.nl

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 9:46 ]


    Your make-up is terrible

    Wat een leuk idee!
    Momenteel kan ik me niet meteen bedenken wat ik er in terug zou willen zien.


    16 - 09 - '17

    Zo, dat je ook zelf RPG's kunt bedenken?
    Het lijkt me leuk om dat hier aan Q te linken, zodat mensen die zich irriteren aan de RPG's ook weer blij zijn, daarnaast is het misschien handig om iets te doen met personages. Dat je in de post een vakje kunt invullen met welke personage en eventueel een foto kunt toevoegen of dat opgegeven personages automatisch in het speeltopic komen en je ze dan kunt selecteren of iets, maar dat je niet verward raakt met user en personage.
    Maar minimaal dat wat Q heeft, dus een beetje opmaak voor de tekst en een woordenteller.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedoel je zoals de meeste Engelse invisionfree fora?

    Patholoog schreef:
    Zo, dat je ook zelf RPG's kunt bedenken?
    Het lijkt me leuk om dat hier aan Q te linken, zodat mensen die zich irriteren aan de RPG's ook weer blij zijn, daarnaast is het misschien handig om iets te doen met personages. Dat je in de post een vakje kunt invullen met welke personage en eventueel een foto kunt toevoegen of dat opgegeven personages automatisch in het speeltopic komen en je ze dan kunt selecteren of iets, maar dat je niet verward raakt met user en personage.
    Maar minimaal dat wat Q heeft, dus een beetje opmaak voor de tekst en een woordenteller.


    Ja, dat was Q ook heeft is best standaard wat er ook gaat komen.

    Dat van die personages is een goed idee, het leek me ook leuk om ze misschien aan je profiel te kunnen koppelen zodat je daar ook een lijst hebt met personages en als je erop klikt, je de rol beschrijving krijgt.

    Wat me ook leuk leek, is dat je de evt. regels in een apart vak moet invullen, zodat als je in de lijst over de naam van de RPG gaat met je muis, je de regels krijgt. (zoals je nu met subforum hebt hier)


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt gewoon super ^^!


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Unwritable schreef:
    Bedoel je zoals de meeste Engelse invisionfree fora?


    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat is. ;x


    Your make-up is terrible

    I like! Laat maar weten als jullie t doen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yeah. ;3 Ik heb echt mensen van Q nodig om het groot te maken! Mensen die bereid zijn om serieus te helpen als het er komt, en zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou graag helpen, maar ik weet niet of je mij wel wilt aangezien je me nog altijd geblokt houdt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 16:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het echt heel gaaf vinden, maar ik denk niet dat ik kan helpen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Debbaut schreef:
    Ik zou graag helpen, maar ik weet niet of je mij wel wilt aangezien je me nog altijd geblokt houdt.


    Niet meer!
    Waarmee kan je allemaal helpen?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Niet meer!
    Waarmee kan je allemaal helpen?


    Als je hulp nodig hebt.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou ook wel willen helpen ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Oke, ik wil ook wel helpen, alleen ik ben niet zo geweldig in ICT etc? Dus, waar dacht je dan aan met helpen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oke, ik wil ook wel helpen, alleen ik ben niet zo geweldig in ICT etc? Dus, waar dacht je dan aan met helpen?


    Ik heb ook mensen nodig die straks de eerste leden worden, ideeën bijdragen, dingen testen etc.


    Your make-up is terrible