• Juist; het plan was morgen te gaan film kijken &zo en blijven slapen bij vriend met vrienden. Maar ik ben dus zojuist ongesteld geworden.
    zouden jullie blijven slapen ofniet?
    ik bedoel, ik voel me dan niet op mn 'frist'..


    it's cool to know nothing.

    Gewoon doen. Neem alles mee wat je nodig hebt en dan komt het wel goed :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik persoonlijk zou denk ik niet gaan. Want ja zoals je het zelf al zegt, ik voel me dan ook niet echt op mn 'frist.'


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ik zou blijven slapen. Zeg ze gewoon dat je ongesteld bent, dan zullen ze daar vast wel rekening mee houden.
    En er bestaan extra grote tampons. :X
    Btw; ik zal rustig aan doen met Diede.


    Bored.

    Ik zou niet gaan. Dat heb ik al een keer gehad. Ik vind dat ook niet fijn. Ik ben het liefst thuis ongesteld. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou liever niet gaan, dat is altijd zo'n gekloot, ze hebben niet altijd een prullenbakje en je voelt je dan ook minder.


    blame the bully.

    Damn, slik de pil dan ook gewoon door. Ik kies altijd zelf wanneer ik ongesteld wordt ><


    Bored.

    Ik zou ook niet gaan als ik jou was

    Het staat 3-2 jongens^^
    maar goed. ik heb het wel verteld, zo ben ik dan ook wel weer.
    &ik wil diede wel heelhuids terug; want we moeten nog naar Amsterdam x)


    it's cool to know nothing.

    Damn, slik de pil dan ook gewoon door. Ik kies altijd zelf wanneer ik ongesteld wordt ><


    had ik kunnen doen. alleen toen wist ik nog niet dat ik nu wilde dat ik alvast verder was gegaan met mn nieuwe strip XD


    it's cool to know nothing.

    gewoon gaan. Even doorzetten, da's inderdaad niet plezant om te logeren als je je regels hebt, maar dat logeren is immers altijd leuk!^^
    Gewoon gaan.=]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het staat 3-2 jongens^^
    maar goed. ik heb het wel verteld, zo ben ik dan ook wel weer.
    &ik wil diede wel heelhuids terug; want we moeten nog naar Amsterdam x)

    Ik zal eraan denken, Captain ^^


    Bored.

    (...)
    Ik zal eraan denken, Captain ^^


    Ohkee, Pirat. (is dat engels? x))


    it's cool to know nothing.

    Ik vind doen, en leg het ze uit.

    Ik zou wel gaan, maar dat komt misschien omdat ik daar zelf nooit last van heb ofzo. Nouja, je moet het zelf weten.

    Je gaat het best gaan het is afgesproken gewoon voda gaje da toch ni allemaal verpesten? Het kan zo'n leuke avond worden, gewoon een tampon gebruiken en alles komt goed :)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds