• Ik,word het zoo zat, dat mensen maar te kunnen denken op deze site dat ze me alles kunnen flikken, nou mooi niet!...misschien ben ik niet miss perfect.. Maar het geeft, geen reden om zo tegen mij te doen..
    misschien ben ik niet het voorbeeldige meisje, zo als iedereen denkt! misschien ben ik wel geen meisje meisje, maar blijkbaar vinden mensen zich nog al stoer om eerst tegen mij aardig te doen, en dan te kunnen denken, weetje wat ik kwest er lekker..
    Zoo werkt dat echt niet!...is een beetje respect al te veel gevraagt? je hoeft geen vrienden te zijn maar blijkbaar, hebben mensen iets tegen mij, dus ik al zeggen zeg het recht in me gezicht!

    zoo ik ben klaar


    Some angels have no wings.

    Duidelijk, you go girl :Y)

    en gelijk heb je.


    "I shut my eyes in order to see.'

    bij mij is nu echt de emmer, vol. ik ben echt gewoon boos, ik gaat ook geen namen noemen nee niks, alleen het lef niet te hebben om het recht in me gezicht te zeggen, daar kan ik me echt om irriteren


    Some angels have no wings.

    Blijkbaar wel.

    Goed gezegd =D


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ik snap dat je je gekwetst voelt. Maar misschien moet je het rechtstreeks tegen die personen zeggen.

    Ik bedoel.. Jij wilt weten waar je aan toe bent, misschien zijn ook wel..


    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het leven is hard,maak er een zachte kussen van. :]


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    je hebt helemaal gelijk


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Het leven is hard,maak er een zachte kussen van. :]

    [Zwaait naar filosoof geval/] (doeg)


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Het leven is hard,maak er een zachte kussen van. :]


    hoe doe je dat???


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik bedoel.. Jij wilt weten waar je aan toe bent, misschien zijn ook wel..


    zoo vaak gedaan, en nooit het lef hebben om het in me gezicht te zeggen..


    Het leven is hard,maak er een zachte kussen van. :]


    die is goed, ik zal het proberen;)


    Some angels have no wings.

    sorry, maar als je denkt iemand te kunnen kwetsen zeg het dan gewoon in me porrem...

    zo denk ik er over!


    Some angels have no wings.

    Ze zijn te bang, om iets in het gezicht te zeggen..

    Maar die mensen zullen er altijd blijven, het beste is om te denken dat jij beter bent dan hun. En dat is ook zo!


    Love is overrated

    Helemaalgelijkdude


    I'm locked away inside this grave

    Maar die mensen zullen er altijd blijven, het beste is om te denken dat jij beter bent dan hun. En dat is ook zo, want iets achter iemand rug om zeggen is triest.. En lager kun je niet zinken



    Maar als ik vertel dat ik vroeger op de bassischool baggybroeken droeg, en die net zoo groot als die van tom waren, net zoo een groot t-schirt of maar 1 of 3 keer per week douche dan in het gelijk IWHL.. nee met jou gaan we niet om... en achter me rug om het toch flikken! en als ik een scheld bericht geef heb ik gelijk een mod voor mijn pbtjes...


    Some angels have no wings.

    Dude, wie durft jou dat aan te doen? Dat is gewoon kei lullig, dat doe je niet, dat is laag. Ik denk dat je die hele hap gewoon moet gaan negeren, want ze zijn jou niet waard.


    Life is hard and then we die