• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?


    Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

    Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Teamlid van Charlotte, goede vriendin? (:
    Naam, bijnaam: Luca. Ze kent geen bijnaam, maar wordt soms aangesproken met Luke - de jongensvariant van haar naam.
    Volledige naam: Luca Elizabeth Jules Renner.
    Nationaliteit: Luca is een Ierse van oorsprong, maar heeft eigenlijk voornamelijk in Engeland gewoond. Ze spreekt echter wel met een Iers accent en vindt Ierland ook leuker dan Engeland.
    Leeftijd, geboortedatum: Luca is nu achtentwintig jaar oud en is geboren op 11 Maart 1984.
    Karakter: Hoewel er niet veel te zien van is op het veld, is Luca echt de kluns van het team. Op het veld is ze ineens klap ontzettend serieus en hoef je eigenlijk geen grapjes tegen haar te maken, want dan kan ze er echt niet mee lachen. Maar in het algemeen is Luca een gezellige jongevrouw, wie echt ontzettend onhandig is. Ze is bijvoorbeeld echt te ongemakkelijk bij mannen en vindt het moeilijk om een goede indruk achter te laten.
          Luca is wel een goed persoon. Ze is ontzettend behulpzaam en is er altijd voor haar vrienden. Luca is iemand waar je wel moeilijk hoogte van krijgt en iemand die lastig is te doorgronden. Dit komt omdat ze best wel onduidelijk overkomt en soms wel in haar eigen wereld lijkt te leven. Ze heeft een positieve kijk op de wereld, maar is echt totaal niet realistisch.
    Uiterlijk:


    Luca is een lange slanke vrouw van ongeveer 1,78M lang, wat handig werkt nu ze keeper is. Luca heeft een vrij normaal lichaam, maar is eerder slank dan te dik te noemen. Ze is niet mager, maar eigenlijk vrij normaal, maar ze lijkt dit wel te zijn door haar lengte.
          Haar huid is vrij bleek en dit probeert ze een beetje te camoufleren met wat bronzer en blush. In haar gezicht vallen twee lichtblauwe kijkers, die vaak als mooi worden beschouwt, die omringd worden door een flink aantal donkere wimpers. Luca draagt meestal mascara, maar met feesten ook wel wat eyeliner.
          Haar haren zijn donkerbruin van kleur en vallen van nature met slag over haar schouders. Ze komen tot de helft van haar rug en vaak stijlt ze ze of draait er juist extra krullen.
    Zooey Deschanel.
    Positie en rugnummer: Luca is de keeper van hun team en speelt daarmee dus met het rugnummer 1. Lang wilde ze als spits spelen, omdat scoren haar grote droom was, maar uiteindelijk bleek dit niet haar talent te zijn.
    Overig: Luca komt uit een vrij normaal gezin. Ze is opgegroeid bij haar alle twee haar ouders, die altijd vrij normaal hebben gehad. Ze waren niet arm, maar ook niet overdreven rijk. Luca heeft een tweelingzus, Blue. Dan hebben ze nog een jonger broertje, wie een nakomertje is. Luca en Blue zijn nu 28, terwijl Jonah pas zeventien is.
          Op het moment is Luca single. Lang heeft ze een relatie gehad met Liam, maar na drie jaar waren ze alle twee het geruzie toch wel zat en besloten ze om gewoon vrienden te blijven. Ze hebben op het moment geen contact meer met elkaar en Luca vindt dat helemaal niet erg.
    Waarschuwen? Yesss please.
    Titel?

    Morgen maak ik hem af! (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omg, yesss. Je gaat het echt schrijven met Fernando. Dit wordt zo geweldig he. Ik ga een leuk teamgenootje voor je invullen, yay.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Teamgenoot van Charlie
    Naam, bijnaam: Jillian, vrijwel altijd Jill genoemd.
    Volledige naam: Jillian Fabricia Moore
    Nationaliteit: Jill is een Engelse en dan een echte Londense. Waar ze is in de wereld maakt niet uit, Jill zal zich altijd 'het meisje uit Londen' voelen.
    Leeftijd, geboortedatum: Jill is geboren op 1 mei 1982 en is dus net 30 jaar geworden.
    Karakter: Jill is een leuke vrouw, als je haar ook leuk behandelt. Ze is namelijk niet op haar mondje gevallen en als iets haar niet bevalt, zal ze dat ook gewoon zeggen. Ze steekt haar mening niet graag onder stoelen of banken. Jill kan erg vooroordelend zijn en heeft de neiging om iemand niet te mogen, terwijl ze diegene nog niet eens kent. Eigenlijk is Jill dus geen lieverdje. Ze staat dan ook bekend als een harde, koude vrouw. Toch is dit niet helemaal waar. Ze kan ook ontzettend lief zijn en anderen helpen. Als ze je eenmaal in haar hart heeft gesloten, dan is ze de beste vriendin die je kan hebben. Ze zal het altijd voor je opnemen. Het enige probleem is dus dat ze niet makkelijk iemand in haar hart toelaat. Dit komt doordat ze mensen waar ze vroeger heel close mee was, is verloren. Hier is ze voorzichtiger door geworden
    Uiterlijk:


    Mena Suvari
    Jill is een klein vrouwtje. Ze raakt net de 160 cm. Ook is ze nogal tenger, waardoor ze er breekbaar uitziet. Jill zou graag wat meer vrouwelijke vormen willen hebben, maar ze kan er niets aan doen.
    Jill heeft een apart gezicht. Haar ogen zijn groot en blauw, in verhouding van de rest van haar gezicht. Haar kin is heel smal en haar wenkbrauwen staan van zichzelf altijd ietwat omhoog, wat Jill een strenge uitstraling geeft.
    Jill heeft altijd blond haar, maar varieert wel met stijlen. Kort, lang, pony, geen pony, highlights. Jill heeft alles al gehad. Momenteel gaat ze weer met wat korter haar door het leven.
    Positie en rugnummer: Jill speelt bij voorkeur in de aanval en heeft als rugnummer 10.
    Overig: Jill is een wees. Haar ouders zijn beide omgekomen bij een vliegtuigramp toen Jill nog maar 10 jaar was. Hier heeft ze eigenlijk haar hele schoolcarrière nog last van gehad, maar haar voetbaltalent heeft zich er wel nog meer door ontwikkelt. Jill kon met voetballen namelijk perfect haar gedachten verzetten. Wel heeft Jill haar broertje nog. Dit is Liam van 28 jaar. Liam is dus 2 jaar jonger dan Jill, maar heeft haar wel altijd gesteund met het verlies van hun ouders. Liam is dan ook een van de twee belangrijkste mannen in Jills leven.
    De andere belangrijke man is Jill's verloofde. Dit is Stanford, een 32-jarige comedian. Ook Stanford is dol op voetbal, dus samen kunnen ze deze passie delen.
    Waarschuwen? Yes please (:
    Titel? I have no idea.


    Tell me about it, stud.

    Wil je melden als je begint?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh my goodness, I'm in love with Fernando Torres! Ik ga morgen een teamgenoot voor je invullen. Of nouja morgen, later op deze dag hihi!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Boutella schreef:
    Wil je melden als je begint?


    Zeker! Nog mensen die wat willen invullen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou wel een WAG willen invullen maar maakt het uit van welk team?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik zou wel een WAG willen invullen maar maakt het uit van welk team?


    Nope, maakt niet uit welk team. Ik baseer het wel op het EK van nu, dus als Nederland er vanavond uit ligt, komt jouw personage ook niet heel ver, waarschijnlijk, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Wife Iker Casillas.
    Naam, bijnaam: Nora. Ze heeft geen bijnaam, omdat dit eigenlijk al een afkorting van haar naam is. Ze heet namelijk Eleonora. Deze naam hebben haar ouders bewust gekozen, omdat Nora ook half Engels is, van haar vaderskant, en het dus voor haar Engelse familie: Eleonor is.
    Volledige naam: Eleonora Nicole Montgomery.
    Nationaliteit: Nora is een halfbloedje. Haar vader is een Engelse, terwijl haar moeder een Spaanse is. Ze heeft echter heel haar leven in Spanje, Valencia, gewoond en heeft het ook meer op Spanje dan op Engeland.
    Leeftijd, geboortedatum: Nora is nu dertig jaar oud, maar wordt op 2 juli al eenendertig. Ze is geboren in het jaar 1981.
    Karakter: Nora is een rustige, ietwat bazige vrouw. Ze is een perfectionist en wil alles alleen maar zien zoals zij het leuk vindt. Nora is iemand met wie je echt geen discussie aan moet gaan, want zij is werkelijk niet van haar mening af te brengen en ze kan haar mening meestal ook goed beargumenteren. Als Nora iets niet is, is het wel verlegen. Ze is iemand die makkelijk praat en opzich wel van aandacht houdt, maar dat probeert te verbergen. Ze is ondertussen al lang samen met Iker, maar wil nog steeds niet overkomen als de vriendin die het alleen maar doet voor de roem, geld en de foto's die er gemaakt worden. Dit komt omdat Nora heel normaal is en het moeilijk vindt om met dat soort aandacht om te gaan. Ze probeert er heel koel onder te blijven, maar vindt het verschrikkelijk als ze te zien is op de voorkant van een roddelblad. Nora en Iker hebben ook twee kinderen en als Nora ergens boos om kan worden, is het als er foto's van haar kinderen op het internet te vinden zijn. Ze wil namelijk persé dat ze gewoon opgevoed kunnen worden en niet steeds een camera onder hun neus hebben. Een keer hebben Iker en Nora zo erg ruzie gehad om het feit dat hun dochter, Bella, op haar eerste schooldag is gefotografeert. Iker zei dat Nora het maar moest negeren en hier hebben ze echt erge ruzie omgehad, waardoor ze bijna zijn gaan scheidden. Maar dit was uiteindelijk helemaal goed gekomen.
    Uiterlijk:



    Nora is een vrouw wie erg veel geluk heeft met haar uiterlijk. Ze is ongeveer 1,75M lang en is vaak te zien op hoge hakken, omdat ze dat mooi en vrouwelijk vindt. Ja, Nora is het perfecte voorbeeld van vrouwelijk. Ze heeft grote borsten, waarvan veel mensen denken dat ze nep zijn maar dat is niet zo, en hier pronkt ze graag mee.
          Sofia Vergara.
    Overig: Nora en Iker zijn nu al bijna acht jaar samen. Ze zijn getrouwd toen ze beide drieëntwintig waren, wat nog erg jong is, maar ze zijn nu nog steeds gelukkig samen. Ze hebben nu twee kinderen. De oudste is Bella van zes en de jongste is Matthias van vier. Nora werkt expres niet, niet omdat ze te lui is daarvoor, maar zodat hun kinderen als ze thuis komen altijd hun moeder zien. Ze wil niet dat ze 6 dagen in de week bij de oppas zitten en hun ouders misschien een uurtje per dag zien.
    Lauren Boles & Jake Vaughn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meade schreef:
    (...)

    Nope, maakt niet uit welk team. Ik baseer het wel op het EK van nu, dus als Nederland er vanavond uit ligt, komt jouw personage ook niet heel ver, waarschijnlijk, hihi. (:


    Mwah, ik hou niet van Nederlanders. Ik zit te twijfelen tussen Gomez en Ronaldo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mwah, ik hou niet van Nederlanders. Ik zit te twijfelen tussen Gomez en Ronaldo.


    Mag allebei, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Mag allebei, (:


    Ik ga mijn best doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oke, ik ga ook nog girlfriend van Yoann Gourcuff doen als hij meedoet aan het EK. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Oke, ik ga ook nog girlfriend van Yoann Gourcuff doen als hij meedoet aan het EK. :Y)


    Maak liever ook nog een teamlid Rayke, die heb ik harder nodig, lol. ):
    + Volgens mij is hij niet eens geselecteerd om mee deel te nemen aan het EK, lol.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Coach.
    Naam, bijnaam: Louis. Een bijnaam heeft hij niet echt, naast dat hij afentoe Lou genoemd wordt. Hij houdt het liever op Louis.
    Volledige naam: Louis Harold Jenner.
    Nationaliteit: Louis is geboren en getogen in Engeland en heeft eigenlijk heel zijn leven in Londen gewoond.
    Leeftijd, geboortedatum: Louis is nu vijfenveertig jaar oud en is geboren op 15 December.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Robert Downey Jr.
    Positie en rugnummer: Louis heeft zelf ook altijd voor het nationale Engelse team gespeeld en was hier verdediger. Hij speelde altijd in nummer 4. Naast dat hij in het nationale team speelde, was hij ook bekend bij Arsenal.
    Overig: Hoewel Louis niet vaak thuis is, heeft hij een leuk leven opgebouwd met een gezin. Hij is ondertussen al bijna twaalf jaar getrouwd met Mariah Jones. Samen hebben ze nu drie kinderen. De oudste is nu vijftien jaar oud en heet Quinn. Logan is nu dertien jaar oud en de oudste zoon. Ronnie is nu elf jaar oud en daarmee de jongste. Louis kan er erg van balen dat alleen Logan voetbalt. Quinn is te druk bezig met school en Ronnie vindt voetbal saai. Hij hoopt dat Logan ooit eens door zal breken en zal hem daar graag mee helpen.
    Gwyneth Paltrow, Sarah Hyland, Jake T Austin en Asa Butterfield.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking