• ik heb het hier maar bij gezet, omdatk ni weet bij wa t anders hoort, mr hebbe jullie dat ook soms, dat jullie naar een liedje luistere en dan ineens volledig instort?
    daarnet had ik dat dus.. ik luisterde Evanescence, maar ineens begon ik me echt héél erg slecht te voele en begon ik te huile enzo, zomaar uit t niets...

    hebbe jullie dat ook soms?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Hehe, ik luister nu ook Evanscence..
    En nee, dat heb ik nog niet gehad, maar ik heb wel al moeten huilen om een liedje, omdat die tekst zielig is. :]


    Let the Night embrace you

    ja
    -Nikki

    Ja, sommige liedjes raken me echt heel diep. En als ik heel erg happy ben, dan zing ik ze gewoon mee zonder bij de tekst na te denken, maar als ik echt bij de tekst na ga denken en me erin in ga leven, dan heb ik dat ook soms ja.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik huil niet zo snel,
    maar sommige liedjes kunnen me echt raken, en kunnen me ook stil maken o.ô


    ok

    Ja, maar dan is dat omdat ik denk aan mijn lieve oma. Als dat bij een rustig liedje is dan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaah (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jaa, maar meestal is daar niet echt een reden toe. Aléja, de mengeling van de muziek en de tekst doen me plots instorten en pas dàn begin ik eigenlijk aan allerlei dingen denken van vroeger die gebeurd zijn enzo en die erge gevolgen hadden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb daar een artikel over gelezen in de Quest. Muziek beïnvloedt inderdaad je humeur, dus als je een vrolijk liedje luistert lijkt de hele wereld om je heen een stuk leuker en word je blij en andersom werkt het ook :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    nog nooit gehad. ;$


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ja, maar dat heb ik als ik liedjes met een grote betekenis luister.

    Maar ik luister ook weleens een heel vrolijk liedje, weet er even geen op te noemen, maar dan kan ik ook instorten. Simpelweg omdat mijn gedachte meestal sterker is dat mijn gevoel op momenten, of hoe je het wilt noemen.

    Het ligt eraan hoe emotioneel ik ben, als ik een liedje luister waar nou net geen betekenis in zit kan ik ook vreselijk hard in elkaar storten (vanwege het overlijden van mijn vader) maar dan simpelweg omdat ik het op dat moment moeilijk heb.

    Maakt niet uit wat ik doe, waar ik ben, of waar ik mee bezig ben, dan kan ik ook in elkaar storten.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 10:45 ]


    -

    ja soms, maar da lig ook aan hoe ik me op dat moment dan voel enzoo


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    by depriliedjes valt de sfeer bij mij altijd om, dan voel ik me heel depri en mis Tom ..de ene keer is het harder dan de andere but jah songs beïnvloeden ons gewoon xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Alleen bij sommige liedjes van Thursday krijg ik de neiging om me op te hangen

    Ja


    We can only learn to love by loving.

    jaa.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!