• Ogod,
    Vandaag had ik het laatste uurtje Geschiedenis. Eerst waren we met onze klas wat aan het klooien in de gangen, waardoor we zo'n kwartier te laat kwamen. Niemand wilt naar die les, nooit. Dus wij komen in die klas toe, grijnst hij. Hij is zo'n vieze pervert, dus iedereen aan het kokhalzen. En dan, wat ik eigenlijk wil vertellen, steekt mijn vriendin haar vinger in de lucht. Zo'n 5min lang negeert hij haar, dus besluit zij haar vraag te stellen aan een klasgenoot. Wordt onze leraar ineens woedend, en slaat die zijn bureaustoel vóór onze neus kapot.
    Dingen als dit gebeuren wel vaker. Soms slaat hij met mappen op je hoofd, of smijt hij je spullen, zomaar, in de vuilbak.
    Een vriendin is dan naar de onderdirecteur gegaan, guess what die zegt; "Ja, we weten dat hij zijn agressie niet in controle kan houden, spijtig genoeg kunnen we hier niets aan doen. Probeer hem niet uit te lokken." Gosh, moeten wij eerst helemaal blauw zien voor er ingegrepen word? ><.
    Blijkt dat hij 2jaar geleden verslaafd was aan alcohol, hij is toen ontslagen, maar omdat hij gestopt was met drinken, werd hij terug aangenomen. Nu denkt iedereen dat hij er weer aan zit. En stiekem heb ik schrik van hem


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sick :S


    I clicked my heels and wished for you.

    Zou ik ook hebben, gadverdarrie!