• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    damn I missed it again

    also, bijna mezelf buitengesloten, I'm on a roll


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I want to break free! I want to break free from my work oh yes I want to break free


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Soms voelt het echt alsof ik tegen een muur praat.


    26 - 02 - '16

    Hhhhh ik krijg er de kriebels van als ik mensen op internet het hele "ja, maar sommige vrouwen maakten gebruik van hun charmes om carrière te maken"-argument zie gebruiken alsof het van toepassing is op de Harvey Weinstein shitzooi, maar het is nog zoveel vervelender om zoiets irl van iemand te horen want ik WEET dat hij het niet gemeen bedoelt maar hij snapt hier ook duidelijk iets gewoon totaal niet en bah, iek, bah, doe het niet


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Ik zag dit plaatje op Facebook voorbijkomen en het is obviously iets van lang geleden. Er werd door meerdere vrouwen gereageerd in de trant van "Het is maar goed dat het niet meer zo is,"
    In alle eerlijkheid reageerde ik "sommige mannen denken dat het nog steeds zo moet," en dan reageert en zo'n kerel op van "is daar iets mis mee dan?"

    Eh ja. Daar is iets mis mee ja. Het is ontzettend vrouwonvriendelijk en ouderwets ja. Het is anno 2017 en dan kan je niet meer aankomen met zulke onzin. Kerel, echt, dat kan je zelf toch ook wel bedenken?

    -eyeroll-


    26 - 02 - '16

    Ink Master is zo grappig en er zit een man bij die Matti heet which is sort of my name en zo gaan ze mijn naam dus ook uitspreken als ik daar ben en dan moet ik me dus ook zo voorstellen want ik gok dat ze het anders niet begrijpen (dus het wordt Méddi of zo) en ik vind het nu al grappig

    also die Matti is heel cool want hij heeft een felrode mohawk
    beetje jammer dat-ie niet wint


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aaaaaaaaaaaaah waarom moet ik nou de Dark Side van Star Wars leuker vinden dan de rebels? Er is echt een geweldige Rogue One Rebel Military Jacket te koop bij de Large en ik wil hem echt maar ik support de dark side >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JamesPotter schreef:
    I want to break free! I want to break free from my work oh yes I want to break free


    Maar ik moet nog vier uur! Ohh jaa ik moet nog vier uur


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    abcdefghijkELEMENOPEEqrstuvwxyz


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil pizza en we hebben nota bene lekkere diepvriespizza's, maar de oven is kaduuk en zal volgens mij nog laaaang niet gerepareerd worden. Dus RIP pizza's. Het afkicken zal moeilijk worden. I will miss you guys. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    kwilnienaarwalibimorgenkwilgame


    Caution first, always.

    ik weet niet of vandaag "leuk" genoemd kan worden. Ik had het echt naar mijn zin, maar volgens mij blijft het bij mij zo hangen op alleen. En dat stressmomentje op het laatst was niet oke


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja ja sure, het gaat echt goed met je. Even goed als met mij. Nee natuurlijk zal ik me zorgen maken.
    Het is alleen dat ik me afvraag of je het nog wel wwaard bent, mijn zorgen.


    i wanna die with you once or twice.

    Noct schreef:
    kwilnienaarwalibimorgenkwilgame

    ok me. Gamen boven allesssssssss.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    (...)
    ok me. Gamen boven allesssssssss.

    rip me :'c


    Caution first, always.