• Rihanna die geslagen is door Chris brown. kijk deze foto maar: http://www.nu.nl/achterklap/1920595/foto-mishandelde-rihanna-opgedoken.html niet normaal man.

    mannen die vrouwen slaan <=/ *duim omlaag*
    arm kind =/

    helemaal mee eens

    photoshop, geloof mij maar


    Like everybody and trust no one.

    photoshop, geloof mij maar


    Ik zag alleen die foto en ik dacht ik meld het even op quizlet. het boeit me eigenlijk niet of het echt of nep is

    Kan me niet schelen of het echt is, het zijn mijn zaken niet. (nerd)


    Hello, I'm Henry.

    chris brown moet haar neus wel heel vaag geslagen hebben want volgend mij heeft ze niet zo'n vage neus
    maar ik weet ook niet precies hoe rihana eruit ziet(a) want ik vind haar muziek echt scheitzooi

    Jezus, best wel erg.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Waarom zou zij in godsnaam een foto van haar gezicht laten maken en op intenet laten zetten als ze zo in elkaar geslagen is.
    Dat is gewoon onlogisch.
    Maar als het wel waar is, dan is chris brown een lullo.:Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmmm als hollywoodster of gewoon bekende zangeres zou ik zo niet buiten gaan, dus sorry maar 'k geloof het niet echt.
    Ik geloof meer in het photoshopgebeuren, dat doen ze toch constant.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zag het net op tv.!! Maar ik had het half gemist en wist niet dat het Rihanna was! =0


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Oke,ik mag personelijk rihanna niet
    Maar,Oke Chrisbrown You're So lame

    Ikbedoel maar, heb je ooit een man voll uit
    in een Vrouw zien slaan.Nou Wat wil chris nou zijn Stoer ofso, Ziellig geval, Dit meen je niet Dit Gaat tever, hij kan echt naar de Hell lopen. En daar met 50000000000celcius verbranden.

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Grillig. ö
    Maar het kan even goed fotoshop zijn!

    ten eerste.. Dat gaat mij niets aan. En niemand anders hier. Je weet niet wat er tussen die 2 gezegd of gebeurd is. Hollywood lult wel vaker dingen.

    ten tweede. Dat er een foto is van haar gezicht. WIl niet zeggen dat het ook echt zo verbouwd is. IN ieder geval door chris dan. Want er is ook nog zoiets als photoshop, en geloof me die paparazziezooi die zijn echt zo gek om het nog te gebruiken ook.

    Wijze woorden^^
    Like,ook mijn mening^^


    The soul needs autumn.

    Het kan even goed fotoshop zijn. Maar als het echt is dat Rihanna zo in elkaar geslagen is, vind ik het wel heel erg voor haar,.


    Listen to what we're not saying..

    ten eerste.. Dat gaat mij niets aan. En niemand anders hier. Je weet niet wat er tussen die 2 gezegd of gebeurd is. Hollywood lult wel vaker dingen.

    ten tweede. Dat er een foto is van haar gezicht. WIl niet zeggen dat het ook echt zo verbouwd is. IN ieder geval door chris dan. Want er is ook nog zoiets als photoshop, en geloof me die paparazziezooi die zijn echt zo gek om het nog te gebruiken ook.

    Jeetje.

    En toch vraag ik me af wat hiervan echt is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'