• NEUSSPRAY! *O**O**O**O*

    Ja maar, echt, echt oprecht. Ik heb redelijk wat "trauma" aan mijn neus vanwege overgeïrriteerde neusslijmvliezen dat zo hoog heeft opgelopen dat ik tweemaal ben geopereerd om die weg te laten branden. Alleen als ik verkouden wordt, wil het wel eens extra geïrriteerd raken en kan ik gewoon niet ademen, slapen of normaal leven. En dus had mijn moeder verzonnen om neusspray mee te nemen naar Engeland (want ik heb geen idee of ze dat hier ook verkopen zonder recept lol) en daar ben ik haar nu 10.000x dankbaar voor, want ik ben dus verschrikkelijk verkouden geworden. D:

    Waar zijn jullie in je leven dankbaar voor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik ben neusspray ook wel dankbaar. Chronische neusverkoudheid hier :/
    Ook ben ik al het eten waar mijn darmen niet slecht op reageren ook dankbaar.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2017 - 13:45 ]


    26 - 02 - '16

    Yasss, ik ben echt heel verkouden en neusspray is de life saver


    Keep your friends close and your fries closer ;)

    Momenteel ook enorm verkouden, neusspray is echt top


    Treat people with kindness

    Haha ik zit momenteel ook aan een vreselijke verkoudheid; stomen, neusspray, vaprospul en duizenden, duizenden tissue's :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vakantie waardoor ik niet meer verkouden ben maar mijn broer wel XD
    Ik heb het hele jaar door hooikoorts en dit jaar is het weer behoorlijk raak. Dus combi van verkoudheid met hooikoorts is gewoon klote en we moesten naar Portugal voor een bruiloft en daar had ik nergens last van en nu terug in Nederland ook niet echt behalve het niesen. Maar mijn broer is nu dus hondsberoerd terwijl de airco alleen 10 minuten voor het slapen aan ging en verder.

    Trouwens als tip met verkoudheid ik gebruik Avamys neusspray en dan een potje dampo uit het jaar 1997 XD Het is dus even oud als ik ben maar werkt nog altijd prima


    Change is for weirdos ~ Niall Horan