• Ik zit zo op Large.nl te kijken en ik zie vet leuke schoenen. Dus ik zeg tegen mn moeder 'Ik heb vet leuke schoenen gezien' zegt ze 'Je hebt al 2 paar' Wat nergens op slaat want zij heeft zelf vet veel paren schoenen. Dus ik zeg dat tegen haar zegt ze 'Dat is anders' Bullshit maaroke. Maar die schoenen waren in verkeerde kleur waarop zij zegt 'Gelukkig maar' Ôo Pff, ik mag niet meer dan 2 paar schoenen hebben maar zij mag wel miljoenen paren hebben ? -.-

    Hebben jullie ook zo'n moeder ? :p


    -

    Mijn moeder wílt juist nog meer schoenen kopen x'd
    Ik vind 2 paar even genoeg.
    Misschien moet/kun je er nog eens met haar over praten??

    Yup ^^ alleen gaat het dan niet over schoenen (Vans zeker :P) maar over bandshirts van bijvoorbeeld Metallica (Heb je de nieuwe van Blackend al gezien btw, die is echt vet :P)

    Mgoed, mijn moeder is dus net zo :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Same here -_-'' Me ma heeft ook echt miljoenen schoenen maar ik mag er ook maar heel weinig. En als ik ze wil hebben moet ik ze zelf betalen >_<


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ja. En dat gaat ook over andere dingen. Zoals broeken enz. x3 Daar krijg ik echt het schijt vn.


    A. ikmisje.

    Yup ^^ alleen gaat het dan niet over schoenen (Vans zeker :P) maar over bandshirts van bijvoorbeeld Metallica (Heb je de nieuwe van Blackend al gezien btw, die is echt vet :P)

    Mgoed, mijn moeder is dus net zo :P


    Jaa vans (A) Ik hou niet zo van metallica. Maar bij mij was het eerst net zo met kleren. Alleen krijg ik nu kleedgeld dus mag ik zelf bepalen wat ik koop :p


    -

    Nope, gelukkig niet.


    I am an idiot, I move.

    Yep, same here (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze word al laaiend als ik mijn oudere schoenen aandoe ipv mijn nieuwe schoenen

    en dan gewoon even voor een keer, omdat ik die andere schoenen niet kon vinden


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mij maakt het niet wat mijn moeder wel heeft en ik niet. Ik ben blij met wat ik heb :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb één paar schoenen maar ze zitten nog goed dusjhaa xd' Ik ben zo niet echt een typje dat zegt: Ohgosh! Leuke schoenen, die wil ik! Ik ben eigenlijk nogal zo iemand: Hmm die zien er wel leuk uit, maar toch niet mijn smaak. Ghehe, ik ben nogal moeilijk als het op shoppen aankomt x)

    Ik heb 1 paar schoenen en die moest ik zelf betalen
    Mijn andere heeft mijn zus gewoon gepikt en mijn ouders zeggen dat ik ze niet meer mag aandoen omdat ze van mijn zus zijn --'


    The aliens are attacking from mars! ö

    Omg,
    Ik mag dat wel hebben,maar myn moeder, als
    het op make up neer komt,Nou never dat ik met haar naar de winkel ga Om make up te halen
    Nee,echtniet. Of Ook met band shirts,Jij loopt je Geld te verspillen en zij verdienen Tonnen verdiennen, Wauw dan denk ik
    Shut up Mens ik heb zin om je stom op je bek te geven :$

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Mijn mama is zo niet. En zelf heeft ze denk ik minder paar schoenen als mij. (:

    Nee hoor. Maar, wij hebben geen geld voor dure schoenen, dus wij houden het lekker bij uitverkoopschoenen of vanharenschoenen =]


    Life is hard and then we die

    aber, jouw moeders voeten groeien niet meer.


    Mew <3