• Ik weet niet of ik het goed heb geschreven, maar ik wil even met jullie meedelen. Kennen jullie hem? Ik heb foto's van hem, en hij lijkt net een meisje. I'm so sorry, maar hij heeft zo'n fijn gezicht, en lang haar.
    Kijk zelf maar, weet iemand iets van hem?
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=109524
    en hier zie je iets in zijn onderbroek hangen zegmaar;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=109523
    kussies. <3

    Je gaat me toch niet vertellen dat deze omgebouwde dude de 'broer' van Paris is heaaa.?o_0

    Ik hoop het niet voor Paris :X

    Je gaat me toch niet vertellen dat deze omgebouwde dude de 'broer' van Paris is heaaa.?o_0
    Haha zou cool wezen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankjou <3
    Als jongen was het ook wel leuk =O


    Your make-up is terrible

    Dankjou <3
    Als jongen was het ook wel leuk =O
    uhu


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij kon God niet beslissen wat het nu zou worden....

    Ghehe,


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eigenlijk kan ik best begrijpen dat hij een meisje wou worden, ik bedoel, wie wil nu geen meisje zijn ?^^


    The soul needs autumn.

    Toen hij nog een jongen was vond ik hem er al vrouwlijk uitzien. Dus ik kan het best begrijpen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sexy.
    Ja die kende ik wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eerst dacht ik dat het een meisje was. Ik kende der/hem al een hele tijd, maar door een filmpje dat ik ooit eens zag had ik het plots door >< En het is echt vies. =')


    Walkin' in line.

    (...)

    Op deze foto's ziet hij(?) er toch wat 'mannelijker' uit dan op die andere..

    Dat was voor zijn make-over xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat was voor zijn make-over xd'


    Op die bovenste lijkt het op Duncan, hier op Q DaiDe x]


    Your make-up is terrible

    En jullie vinden Bill een wijf? x'D
    Like, dit is creepy! Het is net een meisje O.o en op de 1e foto is het gwn een meisje hoor O.o


    -

    Ik hb ff op yt zitten kijken,
    het is idd een jongen, maar hij heeft ook een vrouwen stem. Hij is volgensmij gwn omgebouwt. Hij kleed zich ook als een vrouw met zijn punt schoenen met hakjes x'D
    Maar goed... ieder zijn eigen ding O.o


    -