• Heeey :Y)

    Een vriendin van me vroeg ff geleden,
    hoe ze der eigen moest opmaken als een emo?

    Tips ?

    P.S.: Zonder eyeliner, dus met potlood, ze kan niet tegen eyeliner

    (...)

    Khad echt veel aan dat filmpje, kga het bijhouden, kweet alleen dat ze het aan de onderkant van haar oog niet kan verdragen, mss aan haar bovenkant wel ;D

    Aan de onderkant kan ze gerust ook gewoon oogschaduw gebruiken hoor. Dat lukt ook altijd ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm, zonder eyeliner en oogpotlood kan je net zo goed geen make -up op doen. Dat zijn geloof ik meestal de belangrijkste dingen die ze dragen op basis van make up x'D


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Veel zwart? Veel 'emo' make up is gewoon gejat van de Goths.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ok. Dat vind ik een aandachtskind. Kan ze niet origineel zijn ofso; ? Gwn doen wat ze zelf wil. En niet dingen gaan kopieren.? x'3


    laat haar lekker !
    wedde dat er nog veel meer mensen op de wereld zijn die de zelfde make-up als jou hebben & dat hun het eerder hadden , ben jij dan ook niet aan het kopieren ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hmmm, zonder eyeliner en oogpotlood kan je net zo goed geen make -up op doen. Dat zijn geloof ik meestal de belangrijkste dingen die ze dragen op basis van make up x'D

    Eyelinger en oogpotlood zijn zo en zo belangrijk, vind ik dan. Niet alleen als je emo bent x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oke, ik vind dit zielig,
    punt.


    I don't need words to feel those lips.

    Probeer eens wat uit. ><

    Waarom wilt zij zich opmaken als emo ><
    Dragen mensen geen make-up omdat ze het zo mooi vinden, niet omdat het emo is (krul)
    Waar slaat dat op? Maybe vind ze het mooi? Kun je toch ook zeggen tegen Emo-modellen ofzo.
    Ontopic: Ik zou het niet weten, ik heb er geen verstand van.


    I live for the applause, you will die for it.

    Veel zwart?
    Ik zou gewoon uitproberen.

    Oke, ik vind dit zielig,
    punt.


    Wrm dat nou weer ?

    Youtube? :3
    x.


    ok

    Gwn, hoe ze denkt dat het okee is :P


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Als je je wil opmaken als emo ben je echt zwaar wannabe. ><
    Misschien moet ze hier kijken:
    http://oncyclopedia.net/wiki/Hoe:_word_je_emo%3F


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...) Waar slaat dat op? Maybe vind ze het mooi? Kun je toch ook zeggen tegen Emo-modellen ofzo.
    Ontopic: Ik zou het niet weten, ik heb er geen verstand van.

    Right? I don't get it. :8