• Hellooow.
    Omdat het nu vakantie is, heeft mijn moeder besloten dat ik nu een week elke avond mag koken. Dat ik nog niet eens fatsoenlijk een pizza in de oven kan zetten zonder alles in de fik te steken vond ze niet erg. :'D
    Maar ik moest dus net spaghetti maken. Dus ik alles klaarzetten, water laten koken, vlees bakken etc. Wil ik de spaghettisaus opwarmen, is er geen meer. ><
    Dan zegt mijn moeder dat ik maar rijst met kip en currysaus moet maken. Dus ik de currysaus maken, kip bakken etc. Wil ik de rijst koken, is er geen meer. ><
    Dus toen werd het pizza. :'D

    ik kan niet koken. en ik vind het best wel erg, mijn zus kan het zelfs en ik kan nog niet eens een ei bakken. maar wel warme chocolade melk (':


    c'est mon lamour pour toi.

    ik kan niet koken. en ik vind het best wel erg, mijn zus kan het zelfs en ik kan nog niet eens een ei bakken. maar wel warme chocolade melk (':


    Haha, nou lang leven de Chocolade melk!

    En wtf Jollie, dat was écht een mooie actie
    en wist je dat wij ook zo spagetti gaat eteren:Y)

    En wtf Jollie, dat was écht een mooie actie
    en wist je dat wij ook zo spagetti gaat eteren:Y)

    Muahaha. :'D
    Woensdag laten we Kirsa wel koken. :Y)

    Hehe XD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Muahaha. :'D
    Woensdag laten we Kirsa wel koken. :Y)


    Dat vond ik ook al wel een goed plan:Y)

    whahah dat jij dn nog de moed hebt ik zou allang gezegd hebben: ja hey kookt zelf jong. als ge my hier alleen maar gerechen noemt da er ni zen kunt ge zelf iets mkn ik kap ermee--'
    xD proficiat ze girlxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    whahah dat jij dn nog de moed hebt ik zou allang gezegd hebben: ja hey kookt zelf jong. als ge my hier alleen maar gerechen noemt da er ni zen kunt ge zelf iets mkn ik kap ermee--'
    xD proficiat ze girlxD
    Xx

    Ik moet me inhouden, anders geen pc enzo meer deze vakantie. :'D

    (...)
    Ik moet me inhouden, anders geen pc enzo meer deze vakantie. :'D

    ooee erg
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    En toen was de pizza aangebrand. :X

    Ik kan niet veel koken x"D


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds