• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Woeps, ik dacht dat ik het gesloten had ^^ Ik heb het mijne gesloten, omdat het een dubbeltopic is.

    AtIas schreef:
    (...)

    Google even naar oplossingen :D

    Oh yeaah.


    Werkt niet, ik kom steeds op adressen in New York uit, volgens mij is dit een onbekend Belgisch merk of zo. :'D En ik kan nu ook niet vinden of ze op dieren testen of niet. En dat haat ik, want ik zou hem niet willen als dat zo is.

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2016 - 20:50 ]


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Woeps, ik dacht dat ik het gesloten had ^^ Ik heb het mijne gesloten, omdat het een dubbeltopic is.

    (...)

    Werkt niet, ik kom steeds op adressen in New York uit, volgens mij is dit een onbekend Belgisch merk of zo. :'D En ik kan nu ook niet vinden of ze op dieren testen of niet. En dat haat ik, want ik zou hem niet willen als dat zo is.


    Nu heb je een link. :Y)


    OTOFT: Bach, Toccata 565. Heeeeerlijk. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pterodactyl schreef:
    Woeps, ik dacht dat ik het gesloten had ^^ Ik heb het mijne gesloten, omdat het een dubbeltopic is.

    (...)

    Werkt niet, ik kom steeds op adressen in New York uit, volgens mij is dit een onbekend Belgisch merk of zo. :'D En ik kan nu ook niet vinden of ze op dieren testen of niet. En dat haat ik, want ik zou hem niet willen als dat zo is.


    Even langs New York hoppen, dan. :Y)
    Maar is dit niets? DI is niet een naam die mij iets zegt, maar er schijnen wel winkels van te bestaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    11 abo's, dat zijn gewoon 4 abo's die er vandaag bij zijn gekomen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Even langs New York hoppen, dan. :Y)
    Maar is dit niets? DI is niet een naam die mij iets zegt, maar er schijnen wel winkels van te bestaan.


    Yolanda had hem ook net doorgestuurd en dat is hem inderdaad. ^^ Denk ik. Ik ga ze een mailtje sturen om te vragen of ze testen op dieren.


    What would Emma do?

    Voldoende voor mijn ondernemingsplan. Yeeeeeeees! *O*
    Donderdag presenteren... spannend

    Annoyed and dissapointed .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn teen gestoten en het doet ZO VEEL PIJN.


    What would Emma do?

    Sommige mensen zijn echt random :') ...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Die oude examenvragen zijn zo easy, terwijl we morgen sowieso ondoenbare oefeningen krijgen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil gewoon de Rhapsody in Blue kunnen spelen! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ziek zijn en dat geen van je ouders er nog echt naar omkijken omdat je inmiddels geen koorts meer hebt maar je gezicht en keel en holtes wel in de fik staan en je je de pleures zweet en blergh

    ik zou willen zeggen dat ik troosteten wil, maar ik proef niks, dus dan maar huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Buh. Alan Rickman speelt in deze film. Try not to cry. And failed.

    KyloRen schreef:
    Buh. Alan Rickman speelt in deze film. Try not to cry. And failed.


    Welke film? :/


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Welke film? :/

    Sense and sensibility uit 1995