• Jah dat heb de laatste tijd in de klas meegemaakt, zit je lekker te wippen op je stoel glijd het weg en lig je op de grond, dat heb ik al 2 keer meegemaakt op school en het is nogal hylarisch XD, of ik val over me vriendin der tas terwijl een lekkere jongen staat te kijken, ook ben ik vaak genoeg van me bed afgepleurt doordat ik net deed of ik een rockstar was, okee beschamend dus.

    en dit wou ik ff mededelen XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ghéghé :'D
    Ik ben voor 't school al eens gevallen, afgang :Y)

    whaha. ;d vallen is leuk. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    whaha. ;d vallen is leuk. (nerd)

    Maar niet als u mooiste broek dan kapot is ö

    Lol dat heb ik gelukkig nog nooit voorgehad, het is bij ons trouwens verboden om met je stoel te schommelen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Maar niet als u mooiste broek dan kapot is ö

    Inderdaad!
    Maar da's echt een probleem bij mij, ik maak zelf mijn broek kapot door op een stoel te gaan zitten, waar iets kapot aan was blijkbaar x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lol dat heb ik gelukkig nog nooit voorgehad, het is bij ons trouwens verboden om met je stoel te schommelen x'D


    Jah bij ons ook, maar toch doe ik het want ik overtreed altijd de regels daar XD

    laatst viel een vriend van me keihard van zijn stoel en toen rolde ik van het lachen over de vloer, gemeen hea XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Inderdaad!
    Maar da's echt een probleem bij mij, ik maak zelf mijn broek kapot door op een stoel te gaan zitten, waar iets kapot aan was blijkbaar x'D

    Haha xd
    Naja, bij ons zijn alle stoelen kapot >-<
    Er is zo'n stoel in onze klas en die poten staan helemaal verkeerd, en die wordt altijd verwisseld, omdat we net niet genoeg stoelen hebben >-<

    (...)
    Haha xd
    Naja, bij ons zijn alle stoelen kapot >-<
    Er is zo'n stoel in onze klas en die poten staan helemaal verkeerd, en die wordt altijd verwisseld, omdat we net niet genoeg stoelen hebben >-<

    Lol volgens mij moet je school dringend in nieuwe stoelen investeren :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Jah bij ons ook, maar toch doe ik het want ik overtreed altijd de regels daar XD

    laatst viel een vriend van me keihard van zijn stoel en toen rolde ik van het lachen over de vloer, gemeen hea XD

    Lol ocharme die vriend, kon die er waarschijnlijk toch niet echt aan doen dat die viel, lig jij op de grond van het lachen :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Lol volgens mij moet je school dringend in nieuwe stoelen investeren :'P

    Ja, maar daar heeft onze school denk ik geen geld voor >-<

    Haha een vriendin van me flikkert altijd over tassen in de aula :') dus toen ging ze naar een prullenbak en flikkerde ze over een tas en ik lag op de grond van het lachen xd Maar echt, we moeten haar altijd waarschuwen als er een tas ligt. xd


    a figment of your imagination

    Haha een vriendin van me flikkert altijd over tassen in de aula :') dus toen ging ze naar een prullenbak en flikkerde ze over een tas en ik lag op de grond van het lachen xd Maar echt, we moeten haar altijd waarschuwen als er een tas ligt. xd


    whehe LOL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Iemand in mijn klas wipte ook is met zn stoel en dat ding viel om en BANG. Hij Viel met zn kop tegen de tafel achter 'em, Een gat de grootte van de Himalaya in zn kop O_O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha een vriendin van me flikkert altijd over tassen in de aula :') dus toen ging ze naar een prullenbak en flikkerde ze over een tas en ik lag op de grond van het lachen xd Maar echt, we moeten haar altijd waarschuwen als er een tas ligt. xd

    Lol
    Zouden ze bij mij ook eens mmoeten doen x'D Ik val over uitsteeksels van dingen x'D Of zo linten van boekentassen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik stond een keer tegen de paal aangeleunt, en ik zat op mijn fiets, en ik moest wachten op een vriendin van mij, die was een uur later uit ofzo. En toen ging de bel, en toen kwam iedereen dus naar buiten, en toen kwam die vriendin eraan, en die zei iets, en toen schrok ik daarvan dat ik gewoon van mijn fiets afviel, en iedereen ging me uitlachen, maar een vet knappe jongen die ging mij helpen, vond ik wel lief (:, maar echt dikke afgang.


    I can't see the future with tears in my eyes