• Deze titel slaat nergens op, maar als je dit leest trekt het toch aan whehe XD, nah ik heb zo'n vriendin (logisch) en wij zijn telepatisch verbonden denk ik, alles wat zij denkt uit ik, bijv zij dacht aan ben en jerry's (die ijs hea) inene zei ik van jah ik heb zin in ben en jerry's en dat gebeurt steeds vaker en dat vind ik heel cool want dan kunnen we mee doen aan uri geller, NEEH Joke. Dude ik word hyper geloof ik x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heb ik soms ook^^
    Met vriendinnen of mijn tweelingzus enzo :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb ik ook ö
    Of dan wil je nét iets op msn zeggen, en dan zeggen die plots iets tegen jou :Y)

    jaa, dat heb ik ook. :') dan zegt diegene precies wat jij denkt of omgekeerd. en dan heb je zoiets van: hé, daar dacht ik net aan.. HUHH.. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jaa, dat heb ik ook. :') dan zegt diegene precies wat jij denkt of omgekeerd. en dan heb je zoiets van: hé, daar dacht ik net aan.. HUHH.. ;d


    JAAAAH en dat is gewoon cool mmaar ook weird en freaky XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb dat ook met 'n vriendin van me..
    En wij zeggen ook dingen tesamen. Als we aan tafel zitten in school, dan is het echt superdikwijls dat wij tesamen vragen "mag ik de soep eens?" of "geef het water eens"...
    Jaa...raar^^


    Live for something or die for nothing

    Ik heb dat ook met 'n vriendin van me..
    En wij zeggen ook dingen tesamen. Als we aan tafel zitten in school, dan is het echt superdikwijls dat wij tesamen vragen "mag ik de soep eens?" of "geef het water eens"...
    Jaa...raar^^


    laatst fietsten me vriendin en ik naar huis, inene beginnen we precies op hetzelfde moment te gillen voor de gein, echt freaky, en we zeggen ook vaak het zelfde op het zelfde moment, okee weirdo zin XD


    Ice-cream Rockt more than you x3