• Jah dat heb de laatste tijd in de klas meegemaakt, zit je lekker te wippen op je stoel glijd het weg en lig je op de grond, dat heb ik al 2 keer meegemaakt op school en het is nogal hylarisch XD, of ik val over me vriendin der tas terwijl een lekkere jongen staat te kijken, ook ben ik vaak genoeg van me bed afgepleurt doordat ik net deed of ik een rockstar was, okee beschamend dus.

    en dit wou ik ff mededelen XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Omg, ik herinner mij dat iemand uit mijn klas, over mijn vriendin haar boekentas is gevallen xd
    Dat was zooo grappig xd
    En die bleef echt keilang op de grond liggen >-<

    Ik stond een keer tegen de paal aangeleunt, en ik zat op mijn fiets, en ik moest wachten op een vriendin van mij, die was een uur later uit ofzo. En toen ging de bel, en toen kwam iedereen dus naar buiten, en toen kwam die vriendin eraan, en die zei iets, en toen schrok ik daarvan dat ik gewoon van mijn fiets afviel, en iedereen ging me uitlachen, maar een vet knappe jongen die ging mij helpen, vond ik wel lief (:, maar echt dikke afgang.


    LOL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben op school al gewoon een paar keer onder uit gegaan, maar euh dan lig ik strijk van het lachen xD, en in mijn klas zijn er vorige week ook wel een paar 'ongelukjes' gebeurd, zo zat ik naast iemand valt die letterlijk in slow motion van zijn stoel xD


    Life For Nothing Or Die For Something

    Ik ben op school al gewoon een paar keer onder uit gegaan, maar euh dan lig ik strijk van het lachen xD, en in mijn klas zijn er vorige week ook wel een paar 'ongelukjes' gebeurd, zo zat ik naast iemand valt die letterlijk in slow motion van zijn stoel xD


    OMGOSH dat moet er zo dom uitgezien hebben XD


    Ice-cream Rockt more than you x3