• Hoi :Y).
    Ik heb geeeeen idee of mensen ze al wel eens gezien hebben, maar eergisteren is dus deel 2 op youtube verschenen.
    Het zijn 2 verschillende filmpjes waarin Hanna Beth beide doodgaat. De 2e vind ik vreselijk :').

    PS. Dit is niet zo'n filmpje gemaakt door Hanna-haters ofzo, Hanna speelt er zelf in mee.

    Filmpje 1: http://www.youtube.com/watch?v=Dxph1puZrnE
    Filmpje 2: http://www.youtube.com/watch?v=gelg0bjTeEA


    xx


    I recycle my thoughts.

    omg, denk je dat ze door dat grudge mens wordt omgelegd, loopt ze door zo'n touwtje heen x'D whaha!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol geweldig x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg, denk je dat ze door dat grudge mens wordt omgelegd, loopt ze door zo'n touwtje heen x'D whaha!

    Haha echt he :'D


    I recycle my thoughts.

    so cool
    die 2e vind ik het leukst


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Haha, die 2e is geniaal. XD


    You move me ......... Kurt

    Ze kan wel niet goed acteren xd' maar dat kind hoe die kruipt O.o


    PoisonTrash on camera

    ik durfde die 2e niet te kijken. Ik heb geluid afgedaan enshit. Ik schrik me dan echt dood, en daar heb ik nu geen zin in x'D


    I can't see the future with tears in my eyes

    Deel 1 is een reclame spotje i think, maar die 2e... Jezus ik bn nog nooit zo bang geweest! Ik ben als de dood voor dat soort filmpjes! Godzaker! MIjn hart gaat te keer man x'D


    -

    Deel 1 is een reclame spotje i think, maar die 2e... Jezus ik bn nog nooit zo bang geweest! Ik ben als de dood voor dat soort filmpjes! Godzaker! MIjn hart gaat te keer man x'D

    Ik schrok me eergisteren ook echt kapot :'). Ik had nog geen idee waar hij over zou gaan.


    I recycle my thoughts.

    Die 2de is echt eng o.O
    Maar wel grappig xD


    Let the Night embrace you

    Ghehe, die 1e ownt X'D


    I don't need words to feel those lips.

    zal ik kijken of niet?? ik ben opzich wel bang, maar ik wil wel kijken ;o


    I can't see the future with tears in my eyes