• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    Ik heb het gelezen maar ik zal die prik moeten nemen van mijn ma. x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik ga hem wel doen, me ma werkt in het ziekenhuis en die heeft het nagevraagt aan iemand die dat soort dingen weet en die zegt dat ik me gwn moet inenten.


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    dat valt volgens mij ook wel weer mee.
    weet je niet hoeveel moeite het kost; voor het überhaupt gebruikt mag worden? kijk maar in mijn ANW boek^^


    it's cool to know nothing.

    Ik heb hem al gehad. ^^

    Ik vind het bangmakerij. Anders was het toch wel op het nieuws geweest?


    Love is more than just 4 characters.

    en plus ik geloof wel dat die prik helpt fso, ik wil geen kanker dus laat ik me gewn prikken XD


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Ik heb het gelezen maar ik zal die prik moeten nemen van mijn ma. x_x

    Laat je moeder het lezen XD

    O, weer zo'n zeiktopic over neem dat prikje niet. Kom op! Ik heb alledrie die prikken een paar maanden terug gehad, en ik ben nog zo gezond als iets. Waar slaat dit nou allemaal op? Er is totaal niets mis mee, echt niet.
    Laat je nou niet ompraten.


    rules don't stop me

    ik vat je laatste zin niet ;o

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.


    when words fail, music speaks.

    Ik moet hem 1. zowiezo wel nemen.
    en 2, wie zeg eigenlijk dat die info wel vertrwouwelijk is, en 3, hoezo zouden ze jhe ander inetnen, doen ze heus niet voor de lol hoor ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik krijg hem binnenkort. @Overdose: Inderdaat, maar er is wél iets op het nieuws geweest over iets dat het inderdaat nog niet bewezen is dat het echt werkt levenslang maar het werkt wél, ze weten alleen niet of het levenslang werkt.
    Bangmakerij dus ^^

    Ik heb hem al gehad. Like, is dat zo erg om een prik te laten zetten? En misschien is het wel echt dat HPV-virus en dan ben je ingeënt. Zo'n drama?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    pech, want ik heb hem al gehad


    -

    ik vat je laatste zin niet ;o

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    Nou, in een ander topic vonden ze me dom dat ik hem niet neem. Maar nu ik deze informatie weet, ben ik er zeker van dat het niet dom is.

    O, weer zo'n zeiktopic over neem dat prikje niet. Kom op! Ik heb alledrie die prikken een paar maanden terug gehad, en ik ben nog zo gezond als iets. Waar slaat dit nou allemaal op? Er is totaal niets mis mee, echt niet.
    Laat je nou niet ompraten.

    Agree with Jollaaaaaa